تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجراى گرانفروشی ٩٠٠ تومانی شیر+ تصاویر

با وجود عدم‌موافقت کارگروه تنظیم بازار با افزایش قیمت کالا‌های اساسی و مصرفی مردم، قیمت هر هر لیتر شیر پاستوریزه برخی از شرکت‌های صنایع لبنی به‌طور غیرقانونی ۷۰۰ تومان تا ۹۰۰ تومان گران شده است.

به گزارش صدخبر با وجود عدم موافقت کارگروه تنظیم بازار با افزایش قیمت کالا‌های اساسی و مصرفی مردم، قیمت هر لیتر شیر پاستوریزه ــ که جایگاه مهمی نیز در سبد غذایی مردم دارد ــ به‌طور غیرقانونی در برخی برند‌ها ۷۰۰ تومان تا ۹۰۰ تومان گران شده است.

نرخ قانونی هر لیتر شیر پاستوریزه بطری در حالی حدود ۲۵۰۰ تومان است که برخی از صنایع این محصول را به‌قیمت ۳۲۰۰ تومان و ۳۴۰۰ تومان به‌فروش می‌رسانند؛  میان گران‌فروشی شیر پاستوریزه برخی از برند‌ها نیز محصولات خود را به‌نرخ‌های مصوب و به‌قیمت هر لیتر ۲۵۰۰ تومان به‌فروش می‌رسانند؛ بنابراین گزارش در ماه‌های قبل چند کارخانه لبنی به‌خاطر گران‌فروشی خود جریمه‌های چند ۱۰ میلیارد تومانی شده بودند.

صنایع لبنی می‌گویند که با توجه به بالا رفتن هزینه‌های تولید امکان ادامه تولید با نرخ‌های مصوب و قبلی را ندارند.سابقه سال‌های قبل نشان داده است صنایع لبنی که به پرداخت جریمه‌های سنگین به‌خاطر گران‌فروشی این محصول مواجه می‌شوند بعد از چندی در جریمه‌های آن‌ها تجدید نظر صورت می‌گیرد و آن‌ها از پرداخت جریمه سر باز می‌زنند.

بعد از برداشته شدن یارانه دولت به عرضه شیر، همواره این اختلافات میان دولت و صنایع لبنی بر سر نرخ محصولات خود و صنایع و دامداران بر سر نرخ شیر خام وجود داشته و تبدیل به گره‌ای کور شده است.

ماجراى گرانفروشي ٩٠٠ توماني شير+ تصاوير

ماجراى گرانفروشي ٩٠٠ توماني شير+ تصاوير

 بنابراین گزارش در میان گران‌فروشی شیر پاستوریزه به‌عنوان یک کالای مهم در سبد غذایی مردم قرار دارد، برخی از برند‌ها نیز نرخ‌های مصوب را مانند تصویر زیر رعایت کرده‌اند و هر لیتر از این محصول را به‌قیمت ۲۵۰۰ تومان به‌فروش می‌رسانند.

ماجراى گرانفروشي ٩٠٠ توماني شير+ تصاوير

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجراى گرانفروشی ٩٠٠ تومانی شیر+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..