تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۳ هزار زائر یزدی به «حج تمتع» اعزام می‌شوند

به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علی حبیبیان، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت استان یزد روز گذشته در جمع کارگزاران حج تمتع استان اظهار کرد: امسال از این استان 22 کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: تعداد زائران حج تمتع از استان یزد نسبت به سال گذشته 700 نفر اضافه شدند که مجموعاً بیش از 3 هزار زائر می‌ شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت استان یزد افزود: بیش از 5 نفر از مدیران کاروان‌های حج و زیارت و معاونین آنها دارای مدرک پزشکی و مابقی نیز تحصیلات عالیه دارند که با شور و انرژی زیاد این مسئولیت خطیر را برعهده گرفتند.

وی با اشاره به اینکه با کاروان‌های یزد 40 نفر روحانی معین و معینه حضور دارند گفت: برخی از کاروان‌ها یک یا دو عوامل با خود همراه دارند که هماهنگی بسیار خوبی بین مجموعه کارگزاران حج استان وجود دارد.

حبیبیان برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه مدیران کاروان‌های حج تمتع در استان را از برنامه‌های سازمان حج و زیارت یزد اعلام کرد و افزود: اکثرکاروان‌ها جلسات چندین ساعته در جهت برگزاری هر چه بهتر مراسم حج برگزار کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت استان یزد گفت: امسال یزدی‌هایی که مدینه قبل هستند حدود 37 روز در مکه و مدینه و کسانی که مدینه بعد هستند شاید یک یا دو روز کمتر حضور داشته باشند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۳ هزار زائر یزدی به «حج تمتع» اعزام می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..