تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امامزادگان، منشاء خیر و برکت و آرامش روحی هستند

امامزادگان، منشاء خیر و برکت و آرامش روحی هستند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ابراهیم پور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی در روز بزرگداشت در تور رسانه ای پویش امامزادگان سرزمین من در امامزاده سیدبهلول خوی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرموده اند که بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شود و در حوزه های فرهنگی فعالیت کنند.

وی افزود: رهبر معظم آنقدر بر مقوله مسائل فرهنگی تاکید نموده اند که فرموده اند در مکتب اسلام، قرآن، عصمت و طهارت باید بسیار تلاش نمود.

ابراهیم پور با تاکید بر اینکه ما باید به قرآن و اهل بیت تمسک بجوئیم، خاطرنشان کرد: اهل بیت و نوادگان آنان، چراغ راه هدایت هستند.

وی ادامه داد: امام راحل (ره) نیز همواره در مورد امامزادگان و بقاع متبرکه فرموده اند که بقاع متبرکه باید محل امن و آرامش زندگی مردم باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی امامزاده سیدبهلول این شهرستان را یکی از امامزادگان شاخص استان عنوان کرد و افزود: امامزاده سیدبهلول از نوادگان امام صادق (ع) می باشد و کنگره ملی سیدبهلول نیز دی ماه امسال برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هر جا امامزاده ای باشد آن منطقه یک قطب فرهنگی به حساب می آید، اظهار کرد: مقوله فرهنگی به قدری مهم است که تعالیم عصمت و طهارت نیز بر مبنای فرهنگ است و بقاع متبرکه محلی امن برای زائرین محسوب می شود.

ابراهیم پور ادامه داد: 15 نفر از طلاب در قالب خیمه های معرفت در شهرستان خوی فعال بودند و در قالب برنامه های ضیافت الهی نیز در ماه مبارک رمضان، در امر مشاوره خانواده و در تابستان نیز در طرح نشاط معنوی شرکت داشته اند.

وی گفت: 2530 هکتار از اراضی موقوفات طی سال گذشته سنددار شده است و این رقم در کشور شاخص می باشد و برای امسال نیز 420 فقره سند برای موقوفات اخذ شده است.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امامزادگان، منشاء خیر و برکت و آرامش روحی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..