تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امامزاده اسحاق؛ پایگاه مذهبی و شاخص تازه شهر سلماس

امامزاده اسحاق؛ پایگاه مذهبی و شاخص تازه شهر سلماس

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین اسلام رستم لو رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سلماس در تور رسانه ای پویش امامزادگان سرزمین من در امامزاده اسحاق تازه شهر بیان کرد: امامزاده اسحاق از نوادگان امام هادی (ع) بوده و 4 قبر اسحاق، محمد، ابراهیم و جعفر در این محل مدفون است.

وی افزود: صحن این امامزاده 5300 متر مربع بوده و مسجد آن به همت هیئت امناء احداث گردیده است و نذورات جمع آوری شده صرف امامزاده می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین رستم لو ادامه داد: طی سال گذشته مبلغ 30 میلیون تومان به همت هیئت امناء برای امامزاده اسحاق هزینه شد.

وی با بیان اینکه این محل امامزاده شاخص منطقه تازه شهر به شمار می رود، خاطرنشان کرد: همه ساله اکثر مراسمات دینی و مذهبی با استقبال پرشور مردم منطقه در این امامزاده برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سلماس یادآور شد: متاسفانه فقط کمبود فضا موجب می شود تا جوابگوی زائرین بیشتری در مراسمات نباشیم و کمبود فضا اساسی ترین مشکل امامزاده اسحاق به شمار می رود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امامزاده اسحاق؛ پایگاه مذهبی و شاخص تازه شهر سلماس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..