تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وجود نوجوانان حافظ قرآن، مانع نزول عذاب الهی است

وجود نوجوانان حافظ قرآن، مانع نزول عذاب الهی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی سیدتقی کبیری نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی در تور رسانه ای پویش امامزادگان سرزمین من در امامزاده سیدبهلول خوی با اشاره به اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، افزود: به طور یقین وجود امامزاده در هر منطقه موجب نزول برکت و رحمت الهی در آنجا می گردد.

وی ادامه داد: وجود امامزاده سیدبهلول و سیدهادی در کنار هم در این شهرستان موجب ایجاد امنیت معنوی برای مردم گردیده است و البته برخی الطاف الهی پنهان هستند.

کبیری با بیان اینکه همه به عشق نوادگان امیرالمومنین علی (ع) در امامزادگان حضور می یابیم، تصریح کرد: ایرانیان همیشه نسبت به امامزادگان و اهل بیت ارادت خاصی داشته اند و آنها را به عنوان منبع آرامش دانسته اند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله کارهای خوب اداره اوقاف به عنوان برنامه ریزی سیستماتیک، بحث توجه به امامزادگان بوده است که همواره در امر تجلیل و گرامیداشت مقام آنان پیش قدم بوده اند.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در تمام نقاط کشور، امامزادگان و بقاع متبرکه فراوانی وجود دارد که هرکدام نقطه نزول رحمت در آن جا به حساب می آید.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وجود نوجوانان حافظ قرآن، مانع نزول عذاب الهی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..