تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استانداردسازی هتل های خراسان رضوی به ۱۰۰ درصد رسید

قدس آنلاین: رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت: با تکمیل روند استانداردسازی هتل های این استان هم اینک تمامی هتلها در سطح خراسان رضوی دارای استانداردهای روز و کامل هستند.

به گزارش قدس آنلاین، محمد قانعی در گفت و گو با ایرنا افزود: مشهد تنها شهر در سطح کشور می باشد که روند استانداردسازی واحدهای اقامتی هتل را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده است.

وی ادامه داد: بر این اساس همه هتل های مشهد گواهینامه استانداردسازی را دریافت کرده اند و تعدادی اندکی در آخرین مرحله دریافت آن قرار دارند.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت: هم اینک استانداردسازی در همه هتل هایی که مورد بهره برداری قرار می گیرند رعایت می شود زیرا تنها در صورت برخورداری از این گواهینامه اجازه بهره برداری برای هتل صادر می شود.

وی افزود: در روند اجرای طرح استانداردسازی هتل ها امکانات و تجهیزات کیفی و کمی خدمات با استانداردهای روز جهانی تطبیق داده شده و به روزرسانی شده است.

او گفت: خراسان رضوی رتبه نخست کشور را در زمینه اجرای طرح استانداردسازی هتل ها دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استانداردسازی هتل های خراسان رضوی به ۱۰۰ درصد رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..