تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدید ترین قیمت محصولات سایپا تیر ٩٧

خودرو یکی از مایحتاج زندگی امروز ایرانی ها است، شاید قیمت بالای کرایه تاکسی و کمبود وسایل حمل و نقل عمومی را بتوان به عنوان یکی از دلایلی مطرح کرد که هر ایرانی را مجاب به خرید خودرو و رهایی از له شدن در مترو و بی ‌آر‌تی می کند؛ قیمت خودرو برای همه کسانی که قصد خرید خودرو دارند مهم است، چراکه هرکس با توجه به وضع مالی خود اقدام به خرید خودرو می کند. این موضوع به خصوص با توجه به گرانی های اخیر از اهمیت خاصی برخوردار شده است.

در این گزارش لیست به روز ترین قیمت محصولات سایپا را تهیه کرده ایم تا از این قیمت ها در بازار و نمایندگی ها مطلع شوید.
قیمت محصولات سایپا نیز درست مانند قیمت محصولات سایر خودروسازان تحت تاثیر افزایش بهای ارز و افزایش تقاضای خرید و یک سری عوامل دیگر بیشتر شده است.

قیمت سایپاقیمت محصولات سایپا

همانطور که مشاهده می کنید خبری از قیمت سایپا کوییک دنده ای و اتوماتیک در بازار نیست و کیا سراتو 2000 اتوماتیک (آپشنال) نیز بیشترین اختلاف قیمت بازار و نمایندگی را در بین محصولات سایپا تجربه می کند. اختلاف قیمت سایپا 151 SE در بازار و نمایندگی در حدود 327 هزار تومان است که این موضوع این خودرو را رکورددار کمترین اختلاف قیمت در بازار و نمایندگی در بین محصولات سایپا کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدید ترین قیمت محصولات سایپا تیر ٩٧»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..