تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفت سنگ؛ زندگی روی اندروید هم عجیب است

بیش از آنکه هفته «پربازی» را سپری کرده‌ باشیم، هفته«پرخبری» را پشت سر گذاشتیم. در این هفت روز هم نسخه اندروید ادیسه آلتو (Alto's Odyssey) بعد از انتظارات فراوان تاریخ خورد، هم فورتنایت یک قدم به دیوایس‌های اندرویدی نزدیک‌تر شد و هم استودیوی Ironhide Game بالاخره از قسمت جدید سری معروف کینگدام راش (Kingdom Rush) رونمایی کرد.

اول از همه به Alto's Odyssey می‌پردازیم که پس از چند ماه بالاخره توانست راهش را به دیوایس‌های اندرویدی نیز پیدا کند. این عنوان هفته بعد به اندروید می‌آید و به نظر می‌رسد که بازی همانند گذشته روی سیستم عامل گوگل رایگان خواهد بود. در کنار تاریخ انتشار این بازی زیبا، سرانجام Kingdom Rush با پسوند «انتقام» (Vengeance) معرفی شد.

همانند گذشته دوباره با عنوانی دفاع از قلعه (Tower Defense) روبه‌رو هستیم و این بار نقش آدم‌های بد داستان را ایفا می‌کنید. برای کسانی که نمی‌دانند، Kingdom Rush یکی از بهترین و معروف‌ترین بازی‌های دفاع از قلعه است و بازیکن‌ها از سال 2014 منتظر ادامه بازی بودند.

اما قضیه فورتنایت چیست؟ امیدواریم داستان تنست و توییت جنجال برانگیزش که در هفت سنگ هفته قبل پوشش دادیم را فراموش نکرده باشید. داستان از این قرار است که اپیک گیمز فایل‌های اندروید بازی را در آخرین فورتنایت گذاشته و اگر این مسئله به توییت تنسنت ربط داشته باشد، می‌توانیم انتظار فورتنایت اندروید را در کمتر از یک هفته دیگر داشته باشیم.

Life is Strange

Life is Strange

یکی از بهترین اتفاقات هفته عرضه نسخه اندروید «زندگی عجیب است» (Life is Strange) بود. این عنوان سال پیش روی iOS منتشر شد و سازنده برای اینکه بازی مشکلات دیگر پورت‌های اندرویدی را نداشته باشد، تصمیم گرفت تا Life is Strange را با تاخیری چند ماهه به اندروید بیاورد. تصمیمی که به نظر جواب داده است.

با توجه به بازخوردها Life is Strange عملکرد خوبی در گوشی‌های اندرویدی دارد و با جزییات بالای خود یک تجربه گرافیکی مناسب را روی دیوایس‌های دستی به وجود می‌آورد. بازی داستان دختری با نام مکس (Max) را روایت می‌کند که برای تحصیل به یک شهر دیگر می‌رود، غافل از اینکه قدرت عجیبش مشکلات گوناگونی را برای وی به همراه می‌آورد.

در بازی سازنده خیلی خوب از ایده داستان‌های نوجوانانه استفاده کرده و بدون استفاده از کلیشه‌های این سبک، عنوانی را به دست بازیکن ها رسانده که در بعضی صحنه‌ها شوکه کننده، در قسمت‌هایی احساسی و در لحظاتی فراموش نشدنی ظاهر می‌شود. بد نیست بدانید از لحاظ گیم پلی بازی شبیه به ناوین استودیوی تلتیل، سازنده واکینگ دد، است و بیشتر روی داستان تاکید دارد.

Life Is Strange Life Is Strange قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای سازنده: Square Enix سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 964.7 مگابایت

Motorsport Manager 3

بهترین شبیه‌ساز مدیریت موتورسواری روی گوشی، بهتر و بزرگ‌تر از همیشه بازگشته است؛ در بازی باید با استخدام راننده‌های مختلف تیم خود را تشکیل بدهید و با پیشرفت تکنولوژی‌های شرکت، آموزش راننده‌ها و خرید وسیله‌های جدید سعی کنید تیم خود را به مقام قهرمانی برسانید. جدا از بخش مدیریتی، حتی می‌توانید در مسابقات نیز نقش داشته باشید.

در کنار قابلیت تماشای مسابقه‌ها، همزمان قابلیت این را دارید تا کنترل صفحه استراتژی‌ها را به دست بگیرید و با تغییراتی در عملکرد اعضا نتیجه بهتری بگیرید. وجود شش مسابقه مختلف، تاثیر آب و هوا روی ماشین‌ها، گرافیک بالا و باز گذاشتن دست بازیکن برای مدیریت دلخواه تک تک بخش‌ها؛ Motorsport Manager 3 هر انتظاری که از یک شبیه‌ساز ریسینگ داشته باشید را برآورده کند.

Motorsport Manager Mobile 3 Motorsport Manager Mobile 3 قیمت: 3.99 دلار سازنده: Playsport Games سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 626.3 / 188 مگابایت

Onmyoji Arena

کمپانی چینی NetEase که این روزها با موفقیت‌های زیاد بازی متفاوت و ترسناک Identity V سرش شلوغ است، چند روز پیش با انتشار Onmyoji Arena وارد رقابت در عرصه بازی‌های موبا (MOBA) گوشی‌های هوشمند شد. همانند بقیه عناوین هم سبک، در اینجا نیز زمین مبارزه به دو قسمت تقسیم شده و هر گروه با انتخاب قهرمان‌های خود باید سعی کنید منطقه اصلی رقیب را از بین ببرد.

با وجود وین گلوری، موبایل لجندز و Arena of Valor کار برای Onmyoji Arena اصلا ساده نیست اما بازخوردهای کاربران را که نگاه می‌کردیم، خیلی‌ها بازی را «اثری مهارت محور» نامیدند که یک تجربه حرفه‌ای از سبک موبا را توانسته به ارمغان بیاورد. جدا از اینکه نام NetEase پشت بازی نیز به تنهایی بخشی از موفقیت‌های Onmyoji Arena را تضمین می‌کند.

Onmyoji Arena Onmyoji Arena قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای سازنده: NetEase Games سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1200 / 1060 مگابایت

MARVEL Battle Lines

نمایشگاه کامیک کان از دیروز رسما کارش را آغاز کرد و مارول در کنار نسخه پلی استیشن 4 اسپایدرمن، بازی گوشی MARVEL Battle Lines را هم به رویداد آورد. خوشبختانه لازم نیست برای عرضه این عنوان صبر کنید و اگر از طرفداران دنیای مارول هستید نسخه سافت لانچ (Soft Launch) بازی هم اکنون در دسترس است. MARVEL Battle Lines عنوانی کارتی بوده و در آن بازیکن‌ها باید در زمینی 4*3 با یکدیگر مبارزه کنند.

MARVEL Battle Lines MARVEL Battle Lines قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای سازنده: NEXON سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 876 مگابایت

Teen Titans Go Figure

«تایتان‌های نوجوان» یکی از محبوب‌ترین کارتون‌های دی سی است و Teen Titans Go Figure با گردهمایی شخصیت‌های دنیای این کارتون سعی دارد تجربه‌ای شاد و رنگارنگ‌تر از دنیای دی‌ سی را به وجود بیاورد؛ در بازی می‌توانید در سطح شهرهای متروپلیس، گاتهام و جامپ سیتی بچرخید و ضمن گرفتن مموریت فرعی، در تورنمت‌های مختلف شرکت کرده و از مغازه‌ها شخصیت‌های جدید بگیرید. سیستم مبارزات بازی نیز سه به سه بوده و باید با استفاده از نوار انرژی پایین صفحه، قدرت‌های گوناگونی به دشمنان بزنید.

Teen Titans Go! Figure Teen Titans Go! Figure قیمت: 3.99 دلار سازنده: Turner Broadcasting System سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1500 / 230 مگابایت در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفت سنگ؛ زندگی روی اندروید هم عجیب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..