تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توافق کونامی با تیم های سرشناس ادامه دارد؛ اضافه شدن موناکو به PES 2019 [تماشا کنید]

کونامی پیش از این وعده داد بود که PES 2019 بهترین عملکرد را از لایسنس تیم ها نسبت به سایر نسخه های این مجموعه خواهد داشت. حال و جدا از مشخص شدن فهرست لیگ هایی که به صورت رسمی در این عنوان حضور دارند، روز گذشته این کمپانی ژاپنی اعلام کرد که با باشگاه موناکو برای حضور در PES 2019 به توافق رسیده است.

بنابراین با این قرارداد تازه، تیم موناکو با لباس های رسمی و چهره واقعی بازیکنان خودش در PES 2019 قابل بازی خواهد بود. علاوه بر موارد ذکر شده، ورزشگاه مشهور این باشگاه یعنی «لویی دوم» هم دقیقاً در بازی شبیه سازی شده است. همچنین قرار است که در نسخه فرانسوی این عنوان، علاوه بر کوتینیو، کاپیتان موناکو یعنی رادمائل فالکائو هم روی جلد بازی حضور داشته باشد.

تیم ثروتمند موناکو فصل گذشته پشت سر پاریس سینت ژرمن به نایب قهرمانی لیگ فرانسه دست یافت. البته این باشگاه در دولت شهر موناکو که کشوری مستقل از فرانسه است بنا شده اما از ابتدا در لیگ های داخلی کشور فرانسه فعالیت می کند.

طبق حرف هایی که از جانب کونامی شنیدیم، در روزهای آتی باید منتظر اضافه شدن باشگاه های دیگری هم به PES 2019 باشیم. چندی پیش و پس از فسخ ناگهانی قرارداد تیم بورسیا دورتموند با کونامی، آن ها سریعاً و در قرارداد تازه ای با یکی دیگر از باشگاه های پرطرفدار آلمانی یعنی شالکه 04 به توافق رسیدند.

طی روزهای گذشته هم ویدیویی از گیم پلی PES 2019 منتشر شده که جدا از نمایش پیشرفت های گرافیکی این بازی نسبت به نسخه های قبلی، المان های جدیدی که در این عنوان باید منتظر آن ها باشیم را نیز در خود جای داده است.

PES 2019 برای پلتفرم های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در تاریخ 8 شهریور ماه عرضه خواهد شد. در ضمن، هنوز وجود نسخه نینتندو سوییچ این عنوان از سوی سازندگانش رد تا یا تایید نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توافق کونامی با تیم های سرشناس ادامه دارد؛ اضافه شدن موناکو به PES 2019 [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..