تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از عوامل کنترل بیولوژیک علیه آفات در زراعت های مختلف در کردکوی

ساعت: 15:44 منتشر شده در مورخ: 1397/04/29 شناسه خبر: 1388534

با توجه به نقش و اهمیت استفاده از عوامل کنترل بیولوژیک و مزایای استفاده از آن نسبت به مبارزه شیمیایی، کارشناس پهنه روستای مهترکلاته با همکاری کلینیک بخش خصوصی نسبت به نصب، بررسی تاثیرپذیری و عملکرد عوامل کنترل بیولوژیک در زراعت های مختلف در سطح پهنه اقدام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ با توجه به نقش و اهمیت استفاده از عوامل کنترل بیولوژیک و مزایای استفاده از آن نسبت به مبارزه شیمیایی، حسین پارسانیا کارشناس پهنه روستای مهترکلاته کردکوی با همکاری جلالی مقدم کلینیک بخش خصوصی نسبت به نصب، بررسی تاثیرپذیری و عملکرد عوامل کنترل بیولوژیک در زراعت های مختلف در سطح پهنه اقدام کردند.

از مزایای استفاده از روش کنترل بیولوژیک نسبت به روش شیمیایی می توان موارد ذیل را برشمرد:

“اثرات زیست محیطی شامل آلودگی آب، خاک، هوا و باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی تولیدی و مقاومت عوامل خسارت زا از جمله آفات، بیماری ها و علف های هرز در مبارزه شیمیایی بسیار مهم می باشد در حالی که در مبارزه بیولوژیک هیچ یک از موارد ذکر شده مشاهده نمی شود.”

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از عوامل کنترل بیولوژیک علیه آفات در زراعت های مختلف در کردکوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..