تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار مهیب در شهرک صنعتی خمین/حریق مهار شد/علت آتش سوزی در دست بررسی + عکس و اسامی کشته شدگان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، فتح‌اله حقیقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به انفجار در شهرک صنعتی خمین اظهار داشت: در این شهرک یک آتش‌سوزی شکل گرفته و به محض این اتفاق تمام نیرو‌ها در تلاش برای خاموشی هستند.

وی افزود: به منظور خاموش کردن این آتش از تمام ظرفیت شهرستان خمین، اراک، پتروشیمی شازند استفاده کرده و همه در تلاش خاموش کردن این آتش هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: تا الان تنها یک مصدوم به بیمارستان منتقل شده و هشدار لازم درباره خالی کردن پیرامون محیط داده شده واعلام شده که تا جایی که امکان دارد صحنه درون حادثه هم تخلیه شود و تلاش به منظور خنک نگه داشتن منبع‌ها هم در حال انجام است.

واحد پویا صنعت  به دلایل نامعلوم آتش گرفت 

غیاثی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی لحظاتی پیش در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراکگفت: واحد پویا صنعت تولید کننده حلال های شیمیایی به دلایل نامعلوم آتش گرفت .

غیاثی افزود : نیروهای آتش نشان و امدادی در محل حادثه در خمین حضور دارند و علت حادثه در دست بررسی است .

آتش مهار شد

طهرانی فرماندارخمین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مستقر درمحل حادثه گفت: حریق کاملا مهارشد.

وی افزود: ابعاد این حادثه و علت آتش سوزی در  جلسه  ای که لحظاتی پیش تشکیل شده بررسی خواهد شد .

 اسامی کشته شدگان  اعلام شد

طهرانی اسامی کشته شدگان را سلیمان بلوطی ۳۰ ساله کارگر و مهندس پرویز بهرامی ۵۰ ساله در انفجار کارخانه تصفیه روغن شهرک صنعتی خمین اعلام کرد.

انفجار مهیب در شهرک صنعتی خمین/نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدندانتهای پیام/پ

انفجار در شهرک صنعتی خمین 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار مهیب در شهرک صنعتی خمین/حریق مهار شد/علت آتش سوزی در دست بررسی + عکس و اسامی کشته شدگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..