تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه‌هاى مهم تغذیه‌اى براى رفع فقر آهن و کم خونى + اینفوگرافی

توصیه‌هاى مهم تغذیه‌اى براى رفع فقر آهن و کم خونى + اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛  تحقیقات نشان داده است که بدن برای جلوگیری از کم خونی و همچنین خون‌سازی به ویتامین‌های B6، B12، اسید فولیک و مواد معدنی آهن نیاز دارد؛ هر کدام از این مواد مغذی نقشی را در پروسه خون‌سازی ایفا می‌کنند.

علاوه بر مواد غذایی مصرفی، برخی عادت‌های غذایی و غیر غذایی نیز هستند که باعث کم خونی می‌شوند؛ در نهایت  افرادی که در خطر معرض کم خونی هستند باید از مصرف مواد غذایی که باعث کم خونی می‌شوند، دوری کنند.

امروزه مصرف شیرینی و نمک افزایش چشمگیری داشته است اما با مصرف مواد غذایی بدون قند و نمک می‌توانید فشار و قند خون خود را کاهش دهید.

در این اینفوگرافی‌ راهکار دستیابی به سلامت خون معرفی شده است.

سلامت خون را با این مواد غذایی بیمه کنید+ اینفوگرافی‌

انتهای پیام/

سلامت خون خود را با این مواد غذایی بیمه کنید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه‌هاى مهم تغذیه‌اى براى رفع فقر آهن و کم خونى + اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..