تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختر دبیرستانی با یک صیغه محرمیت به خواسته امیر تن داد!

ساعت 24-پسری جوان در تفریح کثیفی در تلگرام دختران داشت و آنان را با خواستگاری اغفال می کرد.

خواستگارهای زیادی داشتم که هرکدام را به بهانه ای رد می کردم تا اینکه در یکی از شبکه های اجتماعی با " امیر" آشنا شدم که بعد از مدتی دوستی به من ابراز عشق کرد.

بعد از دوران دبیرستان خواستگاران زیادی داشتم که به خاطر حساس بودن و وسواس فراوان هر کدام را به بهانه ای رد می کردم و به همه آنها جواب منفی می دادم تا اینکه ازطریق یکی از شبکه های اجتماعی با مردی به نام " امیر" آشنا شدم و بعد از مدتی ارتباط ما به صورت تماس تلفنی در آمد او پنج سال از من بزرگتر بود و می گفت خیلی به من علاقه دارد و هیچ دختری غیر از من در زندگیش نیست و می خواهد با من ازدواج کند.

به اصرار من و با وجود عدم میل خانواده به علت عدم شناخت کامل از او برای مدتی به صیغه محرمیت هم درآمدیم و رفت و آمد ما شکل گرفت اما بعد از گذشت شش ماه ودرحالیکه با اعتماد به او تن به خواسته شومش داده بودم، تماسش با من قطع شد و دیگر جواب تماس من را نمی داد.

مدت ها بود که دنبالش بودم تا اینکه توانستم آدرس منزلش را به دست بیاورم وقتی به درمنزلش رفتم مادرش در را باز کرد بعد از اینکه خودم را معرفی کردم، لبش را گزید و دو دستش را بر هم زد و گفت: ای دل غافل تو هم فریب پسر شیاد مرا خورده ای!

با شنیدن این حرف، دنیا روی سرم خراب شد، پرسیدم پسرت کجاست؟ خبری از او داری؟ گفت: ساکن یکی از استان های غربی است و گاه گداری هم به اینجا می آید.

او گفت که پسرش با پرسه زدن در شبکه های اجتماعی که جزو تفریحاتش شده است با دختران جوان طرح دوستی ریخته و با آنها ارتباط برقرار می کند، تازه فهمیدم که چه رکبی خوردم و عشقی که به امیر داشتم یک عشق پوشالی بود.

فضای مجازی قابل اعتماد نیست

کارشناس مشاوره مرکز آرامش در این زمینه اظهار داشت: ازدواج و پیدا کردن همسر و یا زوج مناسب مقوله ای است که از دیر باز تا کنون چالش پیش روی انسان بوده است و از دیر باز هم رسم و رسومات خاص خود را داشته است.

این کارشناس مرکز آرامش با بیان اینکه فضای مجازی قابل اعتماد نیست عنوان داشت بدانید افرادی که در فضای مجازی با آنها ارتباط برقرار می کنید قابل اعتماد نیستند زیرا در این فضا هرآدم زشتی می تواند خودش را زیبا، فقیر خودش را غنی و پیرمرد خودش را جوان جا بزند.

وی تاکید کرد: البته اگر آشنایی ها در محیط های مجازی مانند چت روم و سایت های همسر یابی صورت پذیرد و منجر به ازدواج هم شود نمی تواند بنیاد یک ارتباط صحیح برای یک زندگی مناسب را رقم زند.

کارشناس مشاوره مرکز آرامش تصریح کرد : در شبکه های اجتماعی نمی توان به زوایای پنهان و شخصیت واقعی افراد پی برد چرا که بسیاری از رفتارها، افکار و دیدگاه های افراد در فضای واقعی و رودر رو مشخص می شود. بنابر این زمانی می توانیم در زندگی به ویژه تصمیم گیری در امر مهمی در ازدواج که پایه و بنیان یک زندگی را برای آینده خود تضمین کنیم که در ازدواج به صورت هوشمندانه و در نظر گرفتن جوانب مختلف مهم از قبیل شخصیت، خانواده، مذهب و افکار و عقاید فرد در حوزه های مختلف می توان با اطمینان قدم در این مسیر گذاشت.

توصیه های اجتماعی به افراد دم بخت

این کارشناس مشاوره عنوان داشت:لذا با توجه به مطالب گفته شده بایستی قبل از هر اقدامی تحقیق و بررسی در خصوص شخصیت و صحت مطالب ارائه شده از سوی فرد خواستگار انجام گیرد و بدون تحقیق و شناخت کافی از فرد مورد نظر، جواب مثبت یا منفی به فرد مذکور نداد.

از آنجایی که ازدواج نیازمند دست یافتن به یک مهارت اجتماعی است ، توصیه می شود افراد دم بخت قبل از هرکاری شرکت در کلاس های مشاوره پیش از ازدواج و معرفی کتاب آموزشی اطلاعات خود را در خصوص انتخاب صحیح و همسرگزینی افزایش دهد.

نامه نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختر دبیرستانی با یک صیغه محرمیت به خواسته امیر تن داد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..