تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکوردزنی رونالدو در اینستاگرام

رکوردزنی رونالدو در اینستاگرامبه گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی هفته گذشته رسما از رئال مادرید با عقد قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو به باشگاه یوونتوس پیوست.

وی در صفحه اینستاگرام خود، پست (فورزا یوونتوس) را منتشر کرد که بیش از 11 میلیون و 580 هزار لایک و به نوعی پسند از سوی دنبال کنندگان او را به همراه داشت.

بر این اساس این تعداد لایک برای یک ورزشکار در اینستاگرام بی‌سابقه بود و کریس رونالدو در این زمینه در میان تمامی ورزشکاران رشته‌های ورزشی در جهان که در عضویت این رسانه اجتماعی قرار دارند رکوردشکنی کرده است.

رکوردزنی رونالدو در اینستاگرام

منبع: فارس
انتهای پیام/

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس در راس اینستاگرام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکوردزنی رونالدو در اینستاگرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..