تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عیادت بیمار موجب دستگیری سارق فراری شد! +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دزدی که اقدام به سرقت‌های زنجیره‌ای در استان "جیانگ سو"، یکی از مناطق شرقی چین می‌کرد، به طور تصادفی به دام پلیس افتاد. مأمور پلیسی که برای عیادت یک مریض  مبتلا به بیماری شدید کلیوی به منزلش مراجعه کرده بود، این دزد را شناسایی و دستگیر کرد. مأمور پلیس که پس از ورود به منزل بیمار از تعداد زیادی کفش برند که در مقابل درب خانه قرار داشت، تعجب کرده بود از او درباره صاحب کفش ها سؤال کرد. این در حالی بود که علیرغم وجود این تعداد کفش گرانقیمت در مقابل درب خانه بیمار به جز مأمور پلیس و بیمار و همسرش فرد دیگری  در آنجا حضور نداشت.

عیادت بیمار، موجب دستگیری سارق فراری شد ! + تصاویر//

بیشتر بخوانید : لحظه آویزان ماندن یک بچه از طبقه بیستم یک ساختانم +فیلم 

هنگامی که بیمار به مأمور گفت تمام کفش‌ها متعلق به پسرش است، او به یاد پرونده‌ای افتاد که تعدادی کفش گرانقیمت از یک رستوران به ارزش 1500 دلار به سرقت رفته بود. اما این تمام ماجرا نبود. با جستجوهای مأمور پلیس در خانه این بیمار، 20 دستگاه تلفن همراه، تعدادی دستکش و کیف پول نیز  پیدا شد.

عیادت بیمار، موجب دستگیری سارق فراری شد ! + تصاویر//

در ادامه پسر این بیمار توسط مامور پلیس بازداشت شد و حین بازجویی به تمام سرقت‌های خود اعتراف کرد.

گفتنی است؛ تحقیقات در این خصوص  برای تکمیل  پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

دزد فراری تصادفا به دام پلیس افتاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عیادت بیمار موجب دستگیری سارق فراری شد! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..