تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیاتک پردازنده‌‌های جدید سری A خود را می‌سازد +عکس

مدیاتک پردازنده‌‌های جدید سری A خود را معرفی کرد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مدیاتک اعلام کرده، سری جدیدی از پردازنده‌های این شرکت برای گوشی‌های پرطرفدار میان رده ساخته خواهند شد. این پردازنده‌ها با نام سری A تولید خواهند شد و به پردازنده‌های سری P و X که در گوشی‌های گرانتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌پیوندند.

اولین مدلی که از این سری ساخته خواهد شد، Helio A-22 SoC است که مبنی بر فناوری پردازش TSMC 12nm FinFET کار می‌کند. این چیپست برای اولین بار، ماه گذشته روی گوشی Redmi 6A شرکت شیائومی رونمایی شد. این چیپست دارای 4 هسته Crtex A-53 است و سرعت پردازش آن به 2 گیگاهرتز می‌رسد. پردازنده گرافیکی مناسب آن هم PowerVR GE8320 است.

پردازنده A-22 در حال حاضر در کارخانه‌های مدیاتک ساخته می‌شوند و ما می‌توانیم انتظار این را داشته باشیم که در ماه‌های بعد پردازنده‌های بیشتری از سری A ببینیم.

مدیاتک پردازنده‌‌های جدید سری A خود را می‌سازد +عکس

انتهای پیام/

پردازنده‌های جدید سری A مدیاتک در راه است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیاتک پردازنده‌‌های جدید سری A خود را می‌سازد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..