تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختر دانشجو، قربانی حماقت مربی شد! +فیلم

لحظه پرت شدن دانشجوی دختر از طبقه دوم + فیلم//

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، لحظه سقوط یک دختر دانشجو را از طبقه دوم دانشگاهی در هندوستان به تصویر می کشد. این دانشجوی 19 ساله که به همراه همکلاسی‌هایش مشغول تمرین در مانور آمادگی پیش از بحران بود توسط مربی اش از طبقه دوم به پایین سقوط کرد.

در حالی که تعدادی از همکلاسی های این دانش‌آموز چادری بزرگ را برای محل فرود این دختر آماده کرده بودند، مربی‌اش ناگهان او را به پایین هل داد و این دختر حین سقوط سرش شدیدا به لبه ساختمان در طبقه اول برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: عکس العمل جسورانه زن فروشنده در مقابل سارق مسلح! +فیلم 

این دختر دانشجو که از ناحیه سر و گردن به شدت دچار آسیب شده بود بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان برای نجات جان او بی نتیجه ماند.

گفتنی است؛ این اتفاق در تاریخ 12 جولای و در دانشکده هنر منطقه " کوایمباتور" در ایالت تای نادو هندوستان رخ داد.

انتهای پیام/

لحظه پرت شدن دانشجوی دختر از طبقه دوم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختر دانشجو، قربانی حماقت مربی شد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..