تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود FarmVille: Tropic Escape 1.36.1483 – بازی شبیه سازی جنگل استوایی اندروید + مود

دانلود امروز 9+

آخرین آپدیت جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷

1

نسخه 1.36.1483

دوست داشتن 6

FarmVille: Tropic Escape v1.36.1483 + Mod – بازی شبیه سازی محبوب اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود با ویژگی های ذکر شده به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

FarmVille: Tropic Escape بازی محبوب و فوق العاده زیبا در سبک بازی های مدیریتی و شبیه سازی از استودیوی مطرح Zynga برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 5.000.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را کسب کند. این بازی شما را به جزیره ای استوایی میبرد، جایی که در آن باید شهری استوایی بسازید، آناناس، نارگیل و گل ارکیده بکارید، ماهی بگیرید، برای مهمانانتان غذای دریایی درست کنید، حیوانات جالب جزیره را بزرگ کنید، از کارهای بامزه میمون ها لذت ببرید، کارگاه بسازید و در یک کلام شهر ساحلی تان را اداره کنید! شما میتوانید دلفین یا حتی بزهایتان را به دریا بفرستید تا برایتان ماهی بگیرند! به نقاط ناشناخته جزیره بروید، آیتم ها و اشیاء نایاب را پیدا کنید و پرده از اسرار جزیره بردارید! حالت داستانی بازی دارای ماجراها و ماموریت های مختلفی است که از ابتدا با اندکی راهنمایی آنها را شروع خواهید کرد! اگر به دنبال یک بازی عالی برای پر کردن اوقات فراغت خود هستید بدون شک FarmVille: Tropic Escape نظرتان را جلب می کند.

دانلود FarmVille: Tropic Escape - بازی شبیه سازی جنگل استوایی اندروید + مود

در بازی FarmVille: Tropic Escape با باستان شناس و متخصص موج سواری آشنا شوید! آن ها قرار است به شما در کارهایتان کمک کنند. محوطه اطراف آتشفشان را از نزدیک ببینید و قدم در معبد باستانی میمون ها بگذارید. آب های بکر اطراف جزیره و صخره های مرجانی نیز در نوع خود بسیار زیبا هسند. شما حتی میتوانید به این آب ها بزنید و از بقایای کشتی های غرق شده و وسایلی که در آنها مانده نیز استفاده کنید! گفته میشود در این منطقه شهری زیر آب فرو رفته که شاید در آن بتوانید گنج و اشیاء ارزشمندی پیدا کنید! در بازی شانس شرکت کنید و شانس تان را برای بردن منابع و جوایزی همچون سکه، الماس و … امتحان کنید! از قایقتان میتوانید برای داد و ستد هم استفاده کنید! تخم مرغ ندارید؟ کاری ندارد! میتوانید آن را از جزایر همسایه بخرید. آناناس زیاد دارید؟ میتوانید با قیمتی که خودتان تعیین میکنید به جزایر همسایه آناناس بفروشید. هر چقدر پول بیشتری داشته باشید دست تان برای انجام کارهای بیشتری در جزیره باز خواهد بود! هم اکنون ما در فارسروید جدیدترین نسخه ان را به همراه مود برای دانلود قرار داده ایم و می توانید ان را با یک کلیک دانلود نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.36.1483 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی + ویژگی های جدید .

– الماس نامحدود

– سکه نامحدود

— ممکن است در برخی موارد عدد این دو مورد به 0 تغییر کند اما بازم می توانید خرید انجام دهید .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود FarmVille: Tropic Escape 1.36.1483 – بازی شبیه سازی جنگل استوایی اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..