تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین طرح تریبون ملّت در منطقه حصار کرج برگزار شد

مسئول بسیج رسانه استان البرز گفت : دومین طرح تریبون ملّت در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) حصار کرج با همت سازمان بسیج رسانه و بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ بسیج سردار شهید باکری با هدف احصاء نیازمندی های مردم و تبدیل مطالبات عمومی و پیگیری مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دومین طرح تریبون ملت در استان البرز  با همت سازمان بسیج رسانه و بسیج سازندگی با حضور پرشور مردم منطقه حصار کرج در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.

 دومین طرح تریبون ملّت در منطقه حصار کرج برگزار شد

ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در این راستا گفت: همزمان با ایام دهه کرامت، فرصتی برای بیان نیازها و خواسته ها مردم منطقه حصار کرج که از جمله مناطق کم برخوردار استان البرز هستند فراهم آمد.

به گفته نوروزی فر، طی این آئین مردم خواسته ها و مطالبات خود را از مسئولان در زمینه مدیریت شهری، آسیب های اجتماعی و ... مطرح کردند و خواستار رسیدگی مسئولان شدند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز مطرح کرد: این طرح در قالب ویزیت رایگان پزشکی، آزمایش سنجش تراکم استخوان و ارتوپدی، روانشناسی، پزشک عمومی، متخصص زنان و مامایی، متخصص داخلی برنامه ریزی شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین طرح تریبون ملّت در منطقه حصار کرج برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..