تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یونیسف: یک میلیون و 118 هزار مورد مشکوک به وبا در یمن/ مرگ 2300 نفر

صندوق کودکان سازمان ملل متحد در تازه ترین گزارش خود شمار مبتلایان به بیماری وبا در یمن را بیش از یک میلیون و ۱۱۸ هزار نفر برشمرد.

به گزارش  تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، صندوق کودکان سازمان ملل متحد در بیانیه ای اعلام کرد: مرگ و میر ناشی از وبا در یمن در طول بیش از یکسال از مرز 2300 مورد گذشته است.

این بیانیه افزود: 2311 مورد مرگ و میر ناشی از وبا در یمن در طول 13 ماه اخیر ثبت شده است.

صندوق یونیسف همچنین آورده است: مجموع موارد مشکوک به وبا به بیش از یک میلیون و 118 هزار نفر در طول همین مدت رسیده است.

این صندوق افزود: مسئولان بهداشتی و سازمان های امداد رسان به طور 24 ساعته برای جلوگیری از بازگشت شیوع وبا تلاش می کنند.

در بیانیه این صندوق آمده است: با این وجود، سیستم بهداشتی وخیم و چالش های ناشی از تداوم درگیری این تلاش ها را تضعیف می کند.

ائتلاف متجاوز به یمن از بیش از سه سال پیش تجاوزگری همه جانبه خود علیه یمن را آغاز کرد که در جریان آن تاکنون هزاران نفر از یمنی ها شهید یا زخمی شده و ساختار زیربنایی از جمله مدارس و بیمارستانها ویران شده است.

این تجاوزگری همراه با محاصره همه جانبه زمینی، دریایی و هوایی یمن بوده است. انهدام ساختار بهداشتی یمن زیر ضربات متجاوزان سعودی و نبود آب آشامیدنی سالم و بحران غذایی ناشی از محاصره یمن و ورود محدود مواد غذایی و بهداشتی به این کشور، باعث شیوع بیماریهای واگیر دار از جمله وبا در یمن شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یونیسف: یک میلیون و 118 هزار مورد مشکوک به وبا در یمن/ مرگ 2300 نفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..