تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام سرپرست بازاریابی در یک شرکت معتبر در سمنان

یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان سمنان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلیشرایط احراز-توضیحاتسرپرست بازاریابیشرح شغل: سرپرستی تیم بازاریابان میدانی و هدایت افراد برای رسیدن به اهداف بازاریابی و کسب بهترین نتیجه ممکن.درآمد و مزایا: با استخدام در شرکت، حقوق ماهانه ثابت خواهید داشت. علاوه بر این براساس عملکردتان تشویق درصدی و پاداش نیز دریافت خواهید کرد.

اگر ویژگی‌های زیر را دارید آینده شغلی خوب، با درآمد ماهانه بالا و تجربه همکاری با شرکتی معتبر و آینده‌دار در حوزه فناوری اطلاعات، در انتظار شماست:

توانایی مدیریت و هدایت تیمآشنا به اصول جذب نیروی بازاریابیبا انگیزه و پُرانرژیآشنا به فناوری و بازاریابیباید بتوانید در کمتر از پنج روز، تیمی ۱۰ نفره از افراد جوان و پُرانرژی تشکیل دهید همچنین باید بتوانید با مشوق‌های انگیزشی عملکرد تیم را سرعت ببخشید و شاخصه‌های کلیدی عملکرد را در سریع‌ترین زمان ممکن افزایش دهید.از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل  ویا شماره موبایل زیر تلگرامیا واتس اپ ارسال نمایند. از تماس تلفنی اکیدا خودداری شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام سرپرست بازاریابی در یک شرکت معتبر در سمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..