تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش عجیب رسانه اسکاتلندی به انتقال مهاجم تیم ملی ایرلند به تراکتورسازی

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای حضوری پرقدرت در لیگ هجدهم، شب گذشته ( پنج شنبه ) با آنتونی استوکس ۲۹ ساله قرارداد ۲ ساله امضا کردند تا ستاره نه چندان دور فوتبال ایرلند و اسکاتلند به جمع سرخپوشان تبریزی اضافه شود.

این بازیکن متولد ۱۹۸۸ در دوبلین ایرلند است و  بهترین دوران فوتبالی اش را در سلتیک اسکاتلند گذراند.

استوکس در ۶ سال حضورش در تیم اسکاتلندی ۱۳۵ بازی انجام داد و ۵۸ گل به ثمر رساند تا دوران خوبی را در این تیم سپری کند. او در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ با پیراهن سلیتک آقای گل فوتبال اسکاتلند شد.

واکنش عجیب رسانه اسکاتلندی به انتقال مهاجم تیم ملی ایرلند به تراکتورسازی

پس از حضور این بازیکن در لیگ برتر ایران و باشگاه تراکتورسازی تبریز، رسانه اسکاتیش سان در گزارشی، انتقال استوکس به باشگاه ایرانی را شوکه ور قلمداد کرد و در این باره نوشت: آنتونی استوکس که همراه با سلتیک قهرمانی در جام حذفی اسکاتلند را در کارنامه دارد، در حرکتی سودآورد به خاورمیانه رفت و با باشگاه تراکتورسازی ایران قرارداد بست. آنتونی با حرکتی شوک آور و درحالیکه باشگاه شامروک روورز ایرلند در صدد جذب او بود، تصمیم گرفت راهی باشگاهی شود که هدایت آن برعهده توشاک ولزی است.

این رسانه ادامه داد: قرارداد استوکس با تراکتورسازی ۲ ساله است. 

همچنین EXTRA TIME درباره این انتقال نوشت: استوکس هرچند با باشگاه سنت میرن ایرلند تمرین می کرد اما تصمیم گرفت تا به لیگ ایران برود و با تراکتورسازی قرارداد ۲ ساله امضا کند. به نظر می رسد او قرارداد مالی بالایی با باشگاه ایرانی داشته باشد.

این رسانه ادامه داد: او پس از ایمون زاید که در سال ۲۰۱۲ برای پرسپولیس بازی می کرد، دومین بازیکن ایرلندی است که در لیگ برتر ایران بازی می کند. مهاجم پیشین تیم بری واندررز در دیدار با استقلال تهران ، ۳ گل به ثمر رساند تا لقب آقای هت تریک را بگیرد.

بیشتر بخوانیدآشنایی با مهاجم جدید تراکتورسازی/ آقای گل لیگ ایرلند و جانشین ادینیو

انتهای پیام/

واکنش رسانه های اسکاتلندی به انتقال استوکس به تراکتورسازی تبریز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش عجیب رسانه اسکاتلندی به انتقال مهاجم تیم ملی ایرلند به تراکتورسازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..