تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موضوعات ساده با ناآگاهی متصدیان چالش برانگیز می شود / ضمن حمایت از رانندگان زحمتکش با مسائل غیرقانونی اغماض نمی کنیم

ساعت: 11:50 منتشر شده در مورخ: 1397/04/29 شناسه خبر: 1388495

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: بررسی، اصلاح و رفع این مطالبات بدون هماهنگی و تعامل همه اجزا، ممکن نیست و باید با تمام ظرفیت به یکدیگر کمک کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ مهدی میقانی در نشستی با حضور شرکت ها و انجمن های کارفرمایی حمل و نقل بین المللی و بین شهری کالا در گلستان، شرایط استان را در موضوعات صنفی بخش حمل و نقل بسیار بهتر از سایر استان های کشور بیان کرد و افزود: بسیاری از موضوعات، مربوط به ناآگاهی متصدیان و دست اندرکاران شرکت ها بوده و به سادگی قابل حل است و اگر به آنها پرداخته نشود، چالش برانگیز خواهند شد.

میقانی از تعامل خوب بخش حمل و نقل کالا داخلی و بین الملل تشکر کرد و در عین حال گفت : در برخورد با مسایل غیرقانونی و غیراخلاقی، اغماض و کوتاهی نکرده و برخورد سریع و جدی خواهیم داشت.

وی ادامه داد : برخی از مشکلات، معلول علت هایی هستند و برای شفاف سازی قوانین و موانع موجود آنها، اقداماتی در سطح استان و کشور در دست اجراست اما مهم؛ توجه و رعایت حق و انصاف در حل آنهاست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اظهارکرد: گام های اولیه ای برای کاهش و یا رفع مطالبات بحق رانندگان از جمله تامین لاستیک مورد نیاز ناوگان، واقعی کردن نرخ کرایه ها، برقراری بیمه تکمیلی رانندگان و دست اندرکاران شرکت ها برداشته شده و برخی موضوعات دیگر بویژه در بخش حمل و نقل بین المللی، در سطح ملی در حال پیگیری است.

میقانی اضافه کرد : موضوع دوزبلاغ، مطالبات رانندگان و شرکت ها از شرکت های حمل و نقل خلیج فارس و آبادان، تمدید کارت هوشمند رانندگان بومی، رعایت سقف مجاز اخذ کمیسیون از رانندگان توسط شرکت ها، بیمه شدن کرایه حمل، ماده 12، کاهش کرایه حمل فرآورده های نفتی، ممنوعیت ورود کامیون های خالی ترکمنستان به ایران، نوسازی ناوگان و اندیشیدن تدابیری برای ارز، از موضوعات مورد چالش در بخش حمل و نقل بین المللی بوده که حاضرین در نشست به آن پرداختند.

وی بیان کرد : 75 شرکت حمل و نقل کالا و 19 شرکت و یک نمایندگی در بخش حمل و نقل بین المللی در استان گلستان فعال هستند و تعداد شرکت های حمل و نقل مسافری هم در استان 76 شرکت می باشد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موضوعات ساده با ناآگاهی متصدیان چالش برانگیز می شود / ضمن حمایت از رانندگان زحمتکش با مسائل غیرقانونی اغماض نمی کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..