تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر مطهر شهید مرزبان محمدحسین فنایی شنبه در مشهد تشییع می‌شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی بیهقی سرپرست معاونت اجتماعی مرزبانی خراسان رضوی گفت: پیکر مطهر شهید محمد‌حسین فنایی که در درگیری مسلحانه با اشرار به شهادت رسیده بود؛ شنبه ساعت ۰۸:۳۰ از مهدیه مشهد به‌سمت حرم مطهر رضوی با حضور مقامات استانی و مردم قدرشناس مشهد، تشییع می‌شود.

سرپرست معاونت اجتماعی مرزبانی خراسان رضوی افزود: پیکر این شهید فداکار، بعد از طواف در حرم مطهر و اقامه نماز، در قطعه شهدای بهشت رضا (ع) به‌خاک سپرده می‌شود.

گفتنی است؛ سرباز وظیفه محمدحسین فنایی، همزمان عصر چهارشنبه ۲۷ تیرماه، در حین پایش و کنترل نوار مرزی در درگیری با اشرار در محدوده میل ۱۷ گروهان مرزی لار در هنگ مرزی زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/پ

شهدای مدافع حرم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر مطهر شهید مرزبان محمدحسین فنایی شنبه در مشهد تشییع می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..