تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشنایی با مهاجم جدید تراکتورسازی/ آقای گل لیگ ایرلند و جانشین ادینیو

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای حضوری پرقدرت در لیگ هجدهم با هدایت توشاک ولزی، بازیکنان زیادی را جذب کرد و برخی ستاره سال های پیش هم از این تیم کنار رفتند.

سرخپوشان تبریزی، بازیکنانی همچون آنتونی استوکس، رضا آقابابایی، علی عبدالله زاده، علیرضا نقی زاده، محسن فروزان، محمد اهل شاخه، محمد طیبی و هری فورستر را به خدمت گرفتند و هادی محمدی، محمد ایران‌پوریان، مهدی کیانی، عارف آقاسی، محمد ابراهیمی و محمد نادری از این تیم کنار رفتند.

البته تراکتورسازان شب گذشته ( پنج شنبه ) با آنتونی استوکس ۲۹ ساله قرارداد ۲ ساله امضا کردند تا ستاره نه چندان دور فوتبال ایرلند و اسکاتلند به جمع سرخپوشان تبریزی اضافه شود. 

آشنایی با مهاجم جدید تراکتورسازی/ آقای گل لیگ ایرلند و جانشین ادینیو

این بازیکن متولد ۱۹۸۸ در دوبلین ایرلند است و فوتبال خود را از سال ۲۰۰۵ در آرسنال شروع کرد. او در ۲ سال حضورش در توپچی های لندن بازی نکرد و سپس به تیم های مطرحی همچون  سلتیک ، ساندرلند ، کریستال پالاس، شفیلد یونایتد ، هیبر نین و  بلک بورن رفت و بهترین دوران فوتبالی اش را در سلتیک اسکاتلند گذراند.

استوکس در ۶ سال حضورش در تیم اسکاتلندی ۱۳۵ بازی انجام داد و ۵۸ گل به ثمر رساند تا دوران خوبی را در این تیم سپری کند.  او در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳  با پیراهن سلیتک آقای گل فوتبال اسکاتلند شد.

مهاجم ۱۸۵ سانتی متری ایرلندی در لیگ هجدهم قرار است، پیراهن شماره ۱۱ تراکتورسازان را برتن کند و به نویی جایگزین لوسیانو ادینیو برزیلی شود. ادینیو در زمان حضورش در تراکتور شماره ۱۱ را بر تن می کرد و هر چند پس از او دیگر بازیکنان این شماره را برتن کردند اما هواداران تراکتور امیداورند تا بازهم یک مهاجم خارجی با شماره ۱۱ بتواند خاطرات گذشته را برای آنها به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانیدمهاجم انگلیسی، اولین خرید خارجی تیم تراکتورسازی

انتهای پیام/

استوکس به تراکتورسازی پیوست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشنایی با مهاجم جدید تراکتورسازی/ آقای گل لیگ ایرلند و جانشین ادینیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..