تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترين زلزله هفته در سنخواست / ثبت ٧١ زمين لرزه در کشور

بزرگترين زلزله هفته در سنخواست / ثبت ٧١ زمين لرزه در اين هفتهبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بر اساس داده‌های ثبت شده در مرکز لرزه نگاری کشور، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله های رخ داده در کشور  را از ٢٢ تا روز ٢٨ تيرماه اریبهشت ماه  را به اطلاع می رسانیم، تعداد ٧١ زلزله در این فاصله به ثبت رسیده است.

جزئیات زلزله های هفته گذشته به این شرح است:

جمعه ٢٢ تيرماه

در كلاته خيج استان سمنان زلزله‌ای به بزرگى ٣.٣ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر رخ داده است؛ در قطور استان آذربايجان غربی زلزله‌اى به بزرگى ٤.٠ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر به وقوع پيوسته است، در سومار استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٣.٢ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر به ثبت رسيده است.

در فارياب استان كرمان زلزله‌ای به بزرگى ٤.٦ ريشتر در عمق ١١ كيلومتر رخ داده است؛ زلزله ديگر اين استان به بزرگى ٣.٢ ريشتر در عمق ٥ كيلومتر بوده است، در كورزان استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ٧ كيلومتر رخ داده است، در نجف شهر استان كرمان زلزله‌ای به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر به وقوع پيوسته است، زلزله ديگر اين شهر به بزرگى ٢.٧ ريشتر در عمق ٣ كيلومتر بوده است.

هجدک استان كرمان را زلزله‌ای به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر لرزاند؛ در فارياب استان كرمان زلزله‌ای به بزرگى ٢.٩ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر رخ داده است، زلزله ديگر اين شهر به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر بوده است.

بيشتر بخوانيد: زمان وقوع زلزله چه كارهايى بايد انجام دهيم؟ 

شنبه ٢٣ تيرماه

در اردل استان چهارمحال و بختيارى زلزله‌ای به بزرگى ٣.٠ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر رخ داده است؛ در بهاباد استان يزد زلزله‌ای به بزرگى ٢.٦ ريشتر در عمق ٩ كيلومتر به وقوع پيوسته است، در بستان آباد استان آذربايجان شرقى زلزله‌ای به بزرگى ٢.٧ ريشتر در عمق ١٩ كيلومتر رخ داده است.

بزرگترين زلزله هفته در سنخواست / ثبت زمين لرزه در اين هفته

در معلم كلايه استان قزوين زلزله‌ای به بزرگى ٢.٦ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر به ثبت رسيده است؛ سرپل ذهاب را زلزله‌ای به بزرگى ٣.٤ ريشتر در عمق ١١ كيلومتر لرزاند، ازگله استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٢.٧ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر را تجربه كرد، در جيرنده استان گيلان زلزله‌ای به بزرگى ٢.٨ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر رخ داده است.

يكشنبه ٢٤ تيرماه

در نبت استان سيستان و بلوچستان زلزله‌ای به بزرگى ٤.٥ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر رخ داده است؛ تازه آباد استان كرمانشاه را زلزله‌ای به بزرگى ٤.٦ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر لرزاند، زلزله ديگر اين شهر به بزرگى ٢.٦ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر بوده است، هجدگ كرمان را زلزله‌ای به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر لرزاند.

كهنوج استان كرمان را زلزله‌ای به بزرگى ٤.٧ ريشتر درعمق ١٠ كيلومتر لرزاند؛ در بافق استان يزد زلزله‌ای به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ١٧ كيلومتر رخ داده است، در ازگله استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٣.٧ ريشتر در عمق ١١ كيلومتر به وقوع پيوسته است، هجدک استان كرمان زلزله‌ای به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ١٥ كيلومتر را تجربه كرد، در سومار استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٢.٧ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر رخ داده است.

دوشنبه ٢٥ تيرماه

در سومار استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٢.٨ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر رخ داده است؛ در حسينيه استان خورستان زلزله‌ای به بزرگى ٣.٧ ريشتر در عمق ١٨ كيلومتر به قوه پوسته است، هجدك استان كرمان را زلزله‌ای به بزرگى ٣.٢ ريشتر در عمق ٧ كيلومتر لرزاند.

در تازه آباد استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٣.٠ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر رخ داده است، در گوريه استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگى ٢.٦ ريشتر در عمق ٩ كيلومتر به وقوع پيوسته است، در برزک استان اصفهان زلزله‌ای به بزرگى ٣.٦ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر به ثبت رسيده است.

در صفائيه استان كرمان زلزله‌ای به بزرگى ٢.٩ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر رخ داده است؛ در تازه آباد استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٤.٢ ريشتر در عمق ٧ كيلومتر به وقوع پوسته است، زلزله ديگر اين شهر به بزرگى ٢.٨ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر بوده است.

در مير آباد استان آذربايجان غربى زلزلخ اى به بزرگى ٣.٠ ريشتر در عمق ٧ كيلومتر رخ داده است؛ زلزله آخر اين روز در سر پل ذهاب استان كرمانشاه به بزرگى ٢.٦ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر بوده است.

بزرگترين زلزله هفته در سنخواست / ثبت ٧١ زمين لرزه در اين هفته

سه شنبه ٢٦ تيرماه

در شهداد استان كرمان زلزله‌ای به بزرگى ٣.٠ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر رخ داده است؛ در موسيان استان ايلام زلزله‌ای به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر به وقوع پيوسته است، در سنخواست استان خراسان شمالي زلزله‌ای به بزرگى ٤.٩ ريشتر در عمق ٩ كيلومتر رخ داده است.

در شوقان استان خراسان شمالى زلزله‌ای به بزرگى ٢.٧ ريشتر در عمق ٩ كيلومتر رخ داده است؛ هجدک استان كرمان را زلزله‌ای به بزرگى ٣.٢ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر لرزاند، در تازه آباد استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٣.٢ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر به ثبت رسيده است.

در سومار استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٢.٨ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر به وقوع پيوسته است؛ تخت استان هرمزگان را زلزله‌ای به بزرگى ٣.٣ ريشتر در عمق ٩ كيلومتر لرزاند، در مورمورى استان ايلام زلزله‌ای به بزرگى ٢.٩ ريشتر در عمق ١١ كيلومتر رخ داده است.

در تازه آباد استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٣.٣ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر به وقوع پوسته است؛ زلزله ديگر اين شهر به بزرگى ٢.٧ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر بوده است، آخرين زلزله اين روز در شول آباد استان لرستان به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر بوده است.

بيشتر بخوانيد: هنگام وقوع زلزله و بعد آن چه كنيم؟  چهارشنبه ٢٧ تيرماه

در شوقان استان خراسان شمالى زلزله‌ای به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر رخ داده است؛ در سنخواست استان خراسان شمالى زلزله‌ای به بزرگى ٢.٨ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر به وقوع پيوسته است، در شوش استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر رخ داده است.

در اهل استان فارس زلزله‌ای به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر رخ داده است، در تازه آباد استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٣.١ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر به وقوع پيوسته است، در بهاباد استان يزد زلزله‌ای به بزرگى ٣.٥ ريشتر در عمق ٩ كيلومتر رخ داده است، در اينچه برون استان گلستان زلزله‌ای به بزرگى ٣.٢ ريشتر در عمق ١١ كيلومتر به وقوع پيوسته است.

در تازه آباد استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٢.٨ ريشتر در عمق ١٢ كيلومتر رخ داده است؛ سنخواست استان خراسان زلزله‌ای به بزرگى ٣.٥ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر را تجربه كرد، در هجدک استان كرمان زلزله‌ای به بزرگى ٢.٨ ريشتر در عمق ١٢ كيلومتر رخ داده است، در پول استان مازندران زلزله‌ای به بزرگى ٢.٧ ريشتر در عمق ١١ كيلومتر رخ داده است.

پنجشنبه ٢٨ تيرماه

در هجدک استان كرمان زلزله‌ای به بزرگى ٣.٣ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر رخ داده است؛ در تازه آباد استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٢.٦ ريشتر در عمق ١١ كيلومتر به وقوع پيوسته است، زلزله ديگر اين شهر به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ١١ كيلومتر بوده است.

در سومار استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٢.٧ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر به وقوع پيوسته است؛ در سنخواست استان خراسان شمالى زلزله‌ای به بزرگى ٣.٧ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر رخ داده است.

بزرگترين زلزله هفته در سنخواست / ثبت ٧١ زمين لرزه در اين هفته

در تازه آباد استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٣.٣ ريشتر در عمق ١١ كيلومتر رخ داده است؛ زلزله ديگر اين شهر به بزرگى ٢.٧ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر بوده است،در سنخواست استان خراسان شمالى زلزله‌ای به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر رخ داده است، آخرين زلزله اين روز در تازه آباد استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٣.١ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر به وقوع پيوسته است.

انتهاى پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترين زلزله هفته در سنخواست / ثبت ٧١ زمين لرزه در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..