تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساعت هوشمند سامسونگ گواهینامه FCC دریافت کرد

ساعت هوشمند سامسونگ گواهینامه FCC دریافت کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، FCC به Galaxy Watch شرکت سامسونگ گواهینامه خود را اهدا کرد و در حالیکه با این گواهینامه باید منتظر تولید و عرضه این ساعت هوشمند بمانیم، سامسونگ هنوز اطلاعات و تصویری از آن برای کسی منتشر نکرده است. با این وجود می‌توان طرح‌واره‌ای از پشت این ساعت را که این روزها در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است، به وضوح دید و چند قابلیت را از آن فاش کرد.

صفحه نمایش Galaxy Watch دارای قطر 30.2 میلیمتر است و اندازه بدنه آن 51.2x43.4 میلیمتر خواهد بود. باتری این دستگاه ظرفیت 700 میلی‌آمپری دارد. راه‌های اتصال آن هم که در FCC مورد بررسی قرار گرفته است شامل LTE یا باند 4G اینترنت، وای-فای و بلوتوث است.

انتظار می‌رود سامسونگ در تاریخ 18 مرداد و همزمان با معرفی Galaxy Note 9، ساعت هوشمند Galaxy Watch را معرفی کند.

ساعت هوشمند سامسونگ گواهینامه FCC دریافت کرد

انتهای پیام/

دریافت گواهینامه FCC توسط ساعت هوشمند سامسونگ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساعت هوشمند سامسونگ گواهینامه FCC دریافت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..