تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرفتار شدن عابر پیاده در آسفالت داغ خیابان! + فیلم

گرفتار شدن عابر پیاده روی آسفالت داغ ! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده، لحظه گرفتار شدن یک عابر پیاده را روی آسفالت داغ خیابان به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود هنگامی که این مرد جوان قصد داشت از عرض خیابان عبور کند ناگهان در وسط خیابان گرفتار می شود. این ویدئو نشان می‌دهد رانندگان عبوری که متوجه گرفتار شدن مرد جوان شده‌اند با احتیاط از کنار او عبور می کنند.

بیشتر بخوانید : بلایی که خرمگس‌ها سر زن جوان آوردند +تصاویر 

گرمای شدید هوا  و در نتیجه ذوب شدن آسفالت  موجب بروز این اتفاق برای این عابر پیاده شد. گفته می‌شود در روز حادثه دمای هوا 37 درجه سانتی گراد بوده است.

گفتنی است؛ این حادثه در تاریخ 4 جولای و در یکی از خیابان های شهر " نانیانگ" استان هنان واقع در مرکز چین رخ داد.

انتهای پیام/

آسفالت ذوب شده، عابر پیاده را در خیابان گرفتار کرد !



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرفتار شدن عابر پیاده در آسفالت داغ خیابان! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..