تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Disk & Storage Analyzer [PRO] 4.0.3.4 – برنامه تجزیه و

دانلود امروز 1+

آخرین آپدیت جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷

4

نسخه 4.0.3.4

دوست داشتن 3

Disk & Storage Analyzer [PRO] v4.0.3.4 – اپلیکیشن تجزیه و تحلیل حرفه ای حافظه اندروید
نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 2.99 دلار تقدیم شما عزیزان

تمامی دارندگان دستگاه های هوشمند اندرویدی از فایل های مختلفی بر روی حافظه داخلی و یا خارجی اسمارت فون خود نگهداری می کنند که هر کدام از این فایل ها فرمت خاصی دارند، گاه پیش می آید که به دلیل همین تعدد بسیار فایل ها نمی دانیم که کدامین دسته از آن ها موجب اشغال بیش از اندازه حافظه دستگاه ما شده است. اگر شما نیز تا کنون با این مشکل بر خورد کرده اید، پس با ما همراه باشید تا یکی از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل اطلاعات حافظه را حضورتان معرفی کنیم . Disk & Storage Analyzer [PRO] عنوان یک اپلیکیشن تجزیه و تحلیل حرفه ای حافظه اسمارت فون های اندرویدی می باشد که توسط Anton Patapovich توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با برخورداری از کد نویسی های خاص توسعه دهنده خود به کاربران کمک می کند انواع حافظه های داخلی و خارجی را مورد بررسی قرار دهند و به راحتی آن ها را تحلیل نمایند. تمامی اطلاعات در قالب نمودار هایی بسیار زیبا و گرافیکی نمایش داده می شود و هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به اطلاعات وجود ندارد. یکی از مهم ترین امکانات این برنامه که بسیار نیز مورد توجه کاربران است، تفکیک فایل های موجود بر اساس حجم و یا فرمتشان می باشد که باعث می شود در مدت زمانی بسیار کوتاه بدانید کدامین دسته از فایل ها موجب اشغال حافظه شده اند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Disk & Storage Analyzer [PRO] اندروید :

نمایش اطلاعات تحلیل شده در قالب نمودار هایی بسیار زیبا پشتیبانی از انواع حافظه های داخلی و خارجی یافتن فایل های بی مصرف و اضافی به جا مانده از برنامه ها تفکیک فایل های موجود بر اساس نوع و فرمت توانایی جست و جوی قدرتمند در میان حافظه پیدا کردن بسیار آسان فایل های پر حجم و اشغال کننده حافظه رابط کاربری بسیار زیبا و هوشمندانه نمایش ده فایل بسیار بزرگ حافظه

اپلیکیشن Disk & Storage Analyzer [PRO] با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع و کاربردی توانسته است با قیمت 2.99 دلاری خود امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از سایت بزرگ فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v4.0.3.4:

* بهبود توانایی های برنامه + ویژگی های جدید

Disk & Storage Analyzer




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Disk & Storage Analyzer [PRO] 4.0.3.4 – برنامه تجزیه و»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..