تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوشبختی به کودکان هندی آموزش داده می‌شود

خبرگزاری میزان: به علت افزایش افسردگی در هند مسولین را واداشت تا دروسی در خصوص خوشبختی به کودکان هندی در سر فصل جدید درس هایشان اضافه کنند.

بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی٬ یک کودک از هر چهار کودک ۱۳ الی ۱۵ ساله هندی دچار افسردگی است.

خوشبختی به کودکان هندی آموزش داده می‌شود

به گفته آناتولی، به همین علت در این طرح جدید که یکی از پروژه‌های مانیش سیسودیا؛ وزیر آموزش دهلی است روزانه ۳۰ الی ۴۵ دقیقه به دانش آموزان درس خوشبختی داده خواهد شد.

آنطور که خبرگزاری آناتولی نوشت، در چارچوب این پروژه کودکان به گروه‌های کودکستان تا دوم دبستان٬ از سوم تا پنجم و از پنجم تا هشتم تقسیم و در ارزیابی تحصیلی آن‌ها برای این درس نمره و امتحان وجود نخواهد داشت.

همچنین پیشرفت هوش عاطفی با فعالیت هایی، چون روایت داستان و مدیتاسیون از جمله هدف‌های اجرای این طرح است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوشبختی به کودکان هندی آموزش داده می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..