خبرگزاری میزان: به علت افزایش افسردگی در هند مسولین را واداشت تا دروسی در خصوص خوشبختی به کودکان هندی در سر فصل جدید درس هایشان اضافه کنند.
بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی٬ یک کودک از هر چهار کودک ۱۳ الی ۱۵ ساله هندی دچار افسردگی است.
به گفته آناتولی، به همین علت در این طرح جدید که یکی از پروژههای مانیش سیسودیا؛ وزیر آموزش دهلی است روزانه ۳۰ الی ۴۵ دقیقه به دانش آموزان درس خوشبختی داده خواهد شد.
آنطور که خبرگزاری آناتولی نوشت، در چارچوب این پروژه کودکان به گروههای کودکستان تا دوم دبستان٬ از سوم تا پنجم و از پنجم تا هشتم تقسیم و در ارزیابی تحصیلی آنها برای این درس نمره و امتحان وجود نخواهد داشت.
همچنین پیشرفت هوش عاطفی با فعالیت هایی، چون روایت داستان و مدیتاسیون از جمله هدفهای اجرای این طرح است.