تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید لباس بچه گانه، بهترین و اقتصادی ترین!

خرید اینترنتی لباس نوزاد بی سی سی

یکی از افتخارات بازار کالای ایرانی، برند BCC است. اگر شما هم مصرف‌کننده محصولات این برند باشید حتما تایید می‌کنید که با محصولات خارجی قابل رقابت است و از طرف دیگر قیمت بسیار بهتری نسبت به آنها دارد. پس چرا سراغ جنس خارجی برویم؟

ده سال است که این برند توانسته با تنوع در تولید و ارائه کیفیت مطلوب، دل مادران ایرانی را به دست بیاورد و تن‌پوش کودکان ایران‌زمین باشد.

چرا بهترین خرید را اینجا می‌کنید؟

هم اکنون بی‌سی‌سی با در اختیار داشتن چندین فروشگاه مهم در تهران و شهرستانها ، یکی از شریان‌های مهم تولید و فروش لباس کودک ایرانی را در اختیار دارد. این فروشگاه‌ها متناسب با موضوع خود طراحی شده‌اند و رفت‌وآمد مادران در آنها آسان و دلنشین است. همچنین کادر آموزش‌دیده شده این مراکز خدماتی فراتر از خدمات معمول را به مشتریان عرضه می‌کنند؛ همگام با سلیقه و بودجه مشتریان و در نهایت آرامش و حوصله توضیحات لازم را به مادران ارائه می‌دهند.اگر به دنیای مجازی برویم هم بی‌سی‌سی نمونه است؛ در سایت این برند خرید بسیار آسان است؛ خریدار از هر کجای ایران می‌تواند با کمک از اینترنت راه‌ها و مسیرها را در یک قدم کوچک خلاصه کند: خرید آنلاین.

امکان خرید بر اساس سن، نوع محصول و سایز فراهم شده است. علاوه بر اینها می‌توانید بازه قیمت محصولاتی را که مشاهده می‌کنید، مشخص کنید و بر اساس بودجه‌ای که برای خرید کنار گذاشته‌اید، خریدتان را انجام بدهید.

خرید اینترنتی لباس نوزاد بی سی سیعضویت در باشگاه مشتریان خیلی خلاصه توضیح داده شده است. آن هم برای خودش دنیایی است پر از تخفیف‌های خاص برای مشتریان وفادار و اطلاع یواشکی از بهترین تخفیف‌ها. عضویتش شرایط بسیار آسانی دارد و پیشنهاد می‌کنیم حتما به آن سر بزنید.

بی‌سی‌سی چه راهی را طی کرده؟

حفظ تاریخ تکوین یک برند دانشی است که در بین برندهای خارجی شیوعی فراوان دارد اما در ایران کمتر برندی را می‌شناسیم که دست به حفظ این تاریخچه‌ها زده باشد، بی سی سی اکنون در گامی به سمت پیشرفت و جهانی شدن با استفاده از بخش توانمند بازاریابی و برندینگ خود سعی در حفظ این دستاوردها دارد.

نگرش به این حرفه در خاندان حیدری به زمانی باز می‌گردد که ایشان در اوایل دهه ۶۰ خورشیدی بر اساس علاقه که به هنر خیاطی داشتند رفت و آمدهای زیادی به مغازه‌ها و کارگاه‌های خیاطی معروف تهران داشتند.

یکی از این مغازه‌ها متعلق به پدر دوست صمیمی ایشان بود و این کارگاه کوچک تاثیر ذهنی عمیقی بر ایشان گذاشت. در ذهن او همیشه شوق داشتن یک کارگاه جریان داشت تا اینکه در سال ۱۳۶۵ بواسطه همکاری یکی از اقوام و مشارکت یکی از دوستانش توانست تولیدی لباسی با نام مقدم ایجاد کند، این همکاری تا سال ۱۳۸۲ ادامه داشت، با پایان یافتن این مشارکت در آذرماه سال ۸۲، رویای دوران نوجوانیش وی را به سمت و سوی راه اندازی برندی برای خود انداخت.

نام اولیه که پس از مدت‌ها تحقیق و مشاوره به دست آمد مرکز پوشاک کودک و یا همان BCC بود که مخفف Baby Clothes Center است. این نام بگونه‌ای انتخاب شد که در آینده بتواند در سطوح جهانی رخ نمایی کند. خلاقیت و کیفیت از اجزای لاینفک تجارت خانواده حیدری بود و در سال ۱۳۸۴ با ورود امیرحسین فرزند خانواده حیدری به جمع مدیران مجموعه، شکل و ساختار این برند صورتی امروزی و مدرن به خود گرفت.

با پیشرفت سدهای تحریم در ایران، برند بی سی سی توانست به خوبی از این موانع عبور نموده و هر روز با محصولی جدید و خلاقیتی برتر به استقبال مشتریانش رود. اکنون این برند با بهره‌گیری از متخصصین مجرب علم بازاریابی و فعالان در زمینه برندسازی قدم‌های بزرگی در بومی کردن این نوع برندها بردارد و به‌عنوان یک نمونه موفق به ادامه راه خود بپردازد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید لباس بچه گانه، بهترین و اقتصادی ترین!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..