تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکان: با اصطلاحات ورزش کشتی، الان روی پل هستیم و باید مقاومت کنیم / روی پل موقع گفت‌وگو و مذاکره نیست؛ مذاکره باید در حالت سرپا باشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مشاور رئیس‌جمهور درباره مذاکره با آمریکایی‌های ضد ترامپ، با اشاره با اصطلاحات مطرح در ورزش کشتی گفت: الان ما روی پل هستیم باید مقاومت کنیم.

اکبر ترکان درباره صحبت حسام الدین آشنا که گفته «زمان مذاکره با آمریکای ضد ترامپ رسیده است» به خبرآنلاین گفت: اصطلاحاتی در ورزش کشتی وجود دارد که برای آسان سازی موضوع می گویم وقتی کسی روی پل است موقع گفتگو و مذاکره نیست، مذاکره باید در سر پا باشد.

مشاور رئیس جمهور درباره میزان اثرگذاری لابی با آمریکایی‌های مخالف دولت ترامپ اظهار کرد: الان ما در وضعیتی هستیم که باید مقاومت کنیم.

گفتنی است حسام الدین آشنا در روزهای گذشته گفته بود که زمان آن است که با آمریکای ضد ترامپ گفت‌و‌گو کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکان: با اصطلاحات ورزش کشتی، الان روی پل هستیم و باید مقاومت کنیم / روی پل موقع گفت‌وگو و مذاکره نیست؛ مذاکره باید در حالت سرپا باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..