تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حادثه برای بهاره رهنما در صحنه نمایش/ بازیگر «پژمان» جراحی شد/ عکس

حادثه برای بهاره رهنما در صحنه نمایش/ بازیگر «پژمان» جراحی شد/ عکس

فرهنگ > تئاتر - بهاره رهنما در صحنه نمایش دچار سانحه و با پای شکسته به بیمارستان منتقل شد. او پس از جراحی در اینستاگرام تصاویری منتشر و اعلام کرد که عمل جراحی را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهاره رهنما، که برای بازی در نمایش «بلافیگورا» به رشت سفر کرده بود، هنگام اجرای نمایش از صحنه پایین افتاد و در ناحیه پاشنه پا دچار شکستگی شد. 

این بازیگر در اینستاگرام تصویری از خودش در بیمارستان منتشر کرد و از جراحی موفق خبر داد و نوشت: «به نقش‌ها و نمایش‌هایی فکر می‌کنم که میشه با پای شکسته بازی کرد.» 

بهاره رهنما در بیمارستان

241241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حادثه برای بهاره رهنما در صحنه نمایش/ بازیگر «پژمان» جراحی شد/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..