تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درآمد 12 میلیارد تومانی مهدی طارمی!!

مهدی طارمی مهاجم ملی‌پوش در تیم الغرافه قطر ماندنی شد و درآمدی حدود 12 میلیارد تومان خواهد داشت!

مهدی طارمی در الغرافه می ماند

به رغم شایعاتی که مبنی بر جدایی مهدی طارمی از باشگاه الغرافه به گوش می‌رسید، خبردار شدیم این مهاجم ملی‌پوش در تیم قطری ماندنی شد.

اردوی خارجی الغرافه در عمان برگزار می‌شود و مهدی طارمی پس از چند روز استراحت به سایر همبازیانش محلق شد. اگر اشتباه نکنیم اواخر اردیبهشت‌ماه گذشته بود که محمود الغزال رئیس بخش فوتبال باشگاه الغرافه در مصاحبه‌ای گفت: «ماندن وسلی اسنایدر، مهدی طارمی و آمادو در الغرافه قطعی است.»

این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد مهدی طارمی پس از درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راهی اروپا خواهد شد. ستاره بوشهری یکی، دو پیشنهاد نصفه و نیمه از یونان و ترکیه داشت که از لحاظ مالی مهدی طارمی را تأمین نمی‌کرد و به همین خاطر او تصمیم گرفت در الغرافه بماند.

بد نیست بدانید طارمی با ماندن در الغرافه و بازی در لیگ ستارگان قطر مبلغی حدود ۱۲ میلیارد تومان برای یک سال درآمد خواهد داشت. این مبلغ منهای پاداش‌هایی است که مهاجم ملی‌پوش ایرانی در طول فصل آینده می‌گیرد. چه بسا این مبلغ به ۱۴ یا ۱۵ میلیارد تومان خواهد رسید که مبلغ هنگفتی است.

مهدی طارمی با دریافت این مبلغ آینده خود و خانواده‌اش را برای همیشه تأمین می‌کند. او برای جدایی از الغرافه هم باید مبلغ ۲ میلیون دلار بپردازد که در حال حاضر باشگاهی اروپایی حاضر نیست برای مهاجم ایرانی آن را متقبل شود که یک گل هم در جام جهانی روسیه نزده است!

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درآمد 12 میلیارد تومانی مهدی طارمی!!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..