تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامانه ای که شما را به دنیای پیشرفته فضای مجازی وصل می‌کند

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات مخترعان در شرکت‌های دانش بنیان است که رشد و پیشرفت کشور را به دنبال دارد و سپس پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها بپردازد.

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به طراحی سیستم یکپارچه‌ای شده است که وظیفه مدیریت سیستم کامپیوتری شما را بر عهده دارد؛ این شبکه اینترنتی محیط‌های اجتماعی مختلف را مدیریت می‌کند.

در هریک از محیط‌های اجتماعی بزرگ مانند بانک ها، هتل‌ها، شرکت‌های بین‌المللی و غیره  افراد بسیاری به اینترنت متصل می‌شود و اطلاعات هریک از آن‌ها جهت جلوگیری از هک شدن باید در سامانه مخصوص ثبت شود؛ این سامانه دانش‌بنیان هنگامی که کاربری به اینترنت متصل شود سریعا اطلاعات اولیه او را دریافت و ثبت می‌کند تا در مراجعه بعدی به راحتی وارد اینترنت شود.

ثبت اطلاعات در سامانه های اینترنتی به وسیله سیستم‌های دانش‌بنیان

به گفته مدیر این استارت‌آ‌پ برای شناسایی کاربران خاص در شبکه اینترنتی اطلاعات خاصی مورد نیاز است که این سامانه به راحتی می‌تواند آن  را دریافت کند؛ برای مثال اگر شما کارمند بانک باشید اطلاعات اولیه شما از قبیل نام کاربری و شناسه ورود ثبت شده است و بر اساس علاقه‌مندی که دارید سایت‌های مختلف برایتان نمایش داده می‌شود.

همچنین اگر در هریک از شبکه‌های اجتماعی عضو باشید با وارد شدن به این سامانه رمز ورود و نام کاربری شما نمایش داده می‌شود و به دریچه فناوری وصل می‌شوید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامانه ای که شما را به دنیای پیشرفته فضای مجازی وصل می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..