تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنر نوت 10، هشتم شهریور ماه همزمان با نمایشگاه IFA معرفی می‌شود

آنر نوت ۱۰ در تاریخ ۳۰ آگوست برابر با ۸ شهریور ماه همزمان با نمایشگاه ایفا (IFA) برلین آلمان معرفی می‌شود.

با وجودی که بیش از یک ماه به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی IFA‌ در برلین آلمان باقیمانده است، ولی ظاهرا تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند، برنامه‌‌ی کنفرانس‌های مطبوعاتی خود را خیلی زودتر ارائه داده‌اند. آنر یکی از برندهای هواوی نیز قصد دارد در تاریخ ۳۰ آگوست برابر با ۸ شهریورماه برای معرفی آخرین گوشی هوشمند خود، کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند. شایان ذکر است شرکت سونی هم در همان روز کنفرانس مطبوعاتی جداگانه‌ای را برگزار خواهد کرد. 

مقاله‌های مرتبط:

بر اساس دعوت‌نامه‌های ارسال شده، ظاهرا باید منتظر رونمایی از آخرین گوشی هوشمند آنر مجهز به فناوری جدید GPU Turbo و قابلیت‌های پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی باشیم. ویژگی‌های جدید در تبلیغات با عنوان «دیوانه سریع، دیوانه هوشمند» یا «Crazy Fast, Crazy Smart» معرفی شده‌اند. البته، در متن دعوت‌نامه‌، مشخص نشده که قرار است دقیقا کدام گوشی هوشمند رونمایی شود؛ ولی به نظر می‌رسد آنر نوت ۱۰ یکی از گزینه‌های احتمالی برای معرفی در این رویداد خواهد بود. با وجودی که در گزارش‌های غیر رسمی قبلی اعلام شده بود که Honor Note 10 ظرف چند هفته‌ی آینده رونمایی می‌شود؛ ولی ظاهرا آنر تصمیم گرفته  که این کار را به تعویق بیاندازد تا توجه بازارهای جهانی را به آخرین محصول خود معطوف نماید و بتواند با فروش خوب، اعتبار بیشتری برای محصولات خود در بازارهای اروپایی ایجاد کند.

انتظار می‌رود آنر ۱۰  از نمایشگر بزرگ ۶.۹ اینچی، مشابه ابعاد نمایشگر می مکس ۳ شیائومی که روز گذشته رونمایی شد، بهره ببرد. همان‌طور که می‌دانید روز گذشته  معرفی شد. در کنار تراشه‌ی Kirin 970،‌ آنر نوت ۱۰ با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی به‌علاوه‌ی ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۸.۱ اوریو و رابط کاربری EMUI 8.1 به بازار عرضه خواهد شد. البته انتظار می‌رود به‌روز رسانی اندروید ۹.۰ پی را خیلی زود دریافت کند.

در صورت معرفی آنر نوت ۱۰ در تاریخ ۳۰ آگوست (‌۸ شهریورماه)، احتمالا فروش آن در هفته‌ی اول یا دوم سپتامبر رسما آغاز خواهد شد. تا این لحظه هنوز اطلاعی در مورد قیمت آنر نوت ۱۰ در دست نیست و باید منتظر باشیم ببینیم قرار است با چه قیمتی به بازار عرضه شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنر نوت 10، هشتم شهریور ماه همزمان با نمایشگاه IFA معرفی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..