تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود 3D Earth Pro – Weather Forecast, Radar & Alerts UK 1.0.13 – برنامه هوا&

دانلود امروز 0+

تاریخ انتشار پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷

1

نسخه 1.0.13

دوست داشتن 1

3D Earth Pro – Weather Forecast, Radar & Alerts UK v1.0.13 – اپلیکیشن هواشناسی سه بعدی اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 4.99 دلار برای اولین بار در سایت های فارسی زبان

3D Earth Pro – Weather Forecast, Radar & Alerts UK عنوان یک اپلیکیشن هواشناسی سه بعدی و گرافیکی اندروید می باشد که توسط 3D Earth – Weather Forecast App توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با بهره مندی از یک تکنولوژی جدید کمک می کند تا نمایی بسیار زیبا از کره زمین را مشاهده کنید و آب و هوای شهر های سراسر جهان را ببینید. یکی از قدرتمند ترین قابلیت های این استارت اپ که به محبوبیتش افزوده است سیستم پیش بینی شرایط جوی تا 15 روز آینده می باشد که در کنار پیش بینی های ساعتی موجود یک دسترسی کامل را برای کاربران به ارمغان می آورد. نقشه های هواشناسی موجود دما، میزان وزش باد، جزر و مد و … را نشان می دهند که در نوع خود بی نظیر است. بر خلاف بسیاری از اپ ها که تنها اجازه دسترسی به مشاهده شرایط یک نقطه را می دهند، این نرم افزار با داشتن یک سیستم ناوبری ساده کمک می کند تا در هر زمانی شرایط آب و هوایی دیگر نقاط را مشاهده نمایید. در پایان نیز باید بدانید که در صورت نزدیک شدن هر گونه توده بارش زا خطرناک به سرعت مطلع خواهید شد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه 3D Earth Pro – Weather Forecast, Radar & Alerts UK اندروید :

نمایش یک نمای زیبا و جادویی از کره زمین گرافیک خیره کننده هنگام نمایش شرایط آب و هوایی پیش بینی دقیق آب و هوا تا پانزده روز آینده دسترسی به پیش بینی های هوشمندانه ساعتی نقشه های هواشناسی شامل وزش باد، دما، باران، برف، جزر و مد و … دریافت هشدار های آب و هوایی هنگام نزدیک شدن توده های خطرناک تصویر زمینه متحرک افسانه ای دسترسی به شرایط آب و هوایی نقاط مختلف سراسر جهان زمان در دو قالب 12 و 24 ساعته مشاهده زمان طلوع و غروب خورشید به اشتراک گذاری اطلاعات با دوستان خود

اپلیکیشن 3D Earth Pro – Weather Forecast, Radar & Alerts UK با برخورداری از یک سیستم سه بعدی خاص برای نمایش شرایط آب و هوایی توانسته است با قیمت 4.99 دلاری خود امتیاز 4.3 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از وبسایت بزرگ فارسروید دریافت کنید.

تغییرات نسخه v1.0.13 :

* صفحه خوش آمد گویی در اولین اجرا
* بافت جدید زمین برای ماه جولای
* برطرف سازی مشکلات برنامه

3D Earth Pro - Weather Forecast, Radar & Alerts UK




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود 3D Earth Pro – Weather Forecast, Radar & Alerts UK 1.0.13 – برنامه هوا&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..