تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Alcatel Radio 7.0.1.1.0429.0_mtk_0516 – رادیو آفلاین اندروید !

دانلود امروز 1+

تاریخ انتشار پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷

7

نسخه 7.0.1

دوست داشتن 1

Alcatel Radio v7.0.1.1.0429.0_mtk_0516 – اپلیکیشن رادیو آفلاین اندروید!
نسخه اصلی و رسمی برنامه برای اولین بار در ایران

تمامی ما می دانیم رادیو یکی از ابتدایی ترین رسانه های جمعی است که تا کنون نیز از طرفدارانش کم نشده است. اگر نگاهی به سایت فارسروید داشته باشید خواهید دید که تا کنون رادیو های اینترنتی مختلفی را معرفی کرده ایم که هر کدام از آن ها دارای امکانات خاص و ویژه خود هستند اما نکته حائز اهمیت که کمتر کسی به آن توجه می کند رادیو آفلاین نهفته در سیستم عامل اندروید است! با توجه به این موضوع قصد داریم با معرفی یک اپ خاص دسترسی شما را به موج اف ام رادیو های محلی اطرافتان برقرار کنیم. Alcatel Radio عنوان یک اپلیکیشن خاص رادیو آفلاین مخصوص تبلت و گوشی اندروید می باشد که توسط ALCATEL توسعه و منتشر شده است. این نرم افزار به کاربرانش اجازه می دهد تا به راحتی هر چه تمام تر اطراف خود را اسکن کرده و به امواج دریافتی موج اف ام متصل شوند. همان طور که اشاره کردیم این اپ بر خلاف دیگر نرم افزار های رادیو موجود در سایت هیچ نیازی به دسترسی اینترنت ندارد و همه چیز به صورت آفلاین است. محیط کاربری ساده این برنامه اجازه می دهد تا لیستی از کانال های مورد علاقه خود را ایجاد کنید و تنها با یک لمس به هر کدامشان متصل شوید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Alcatel Radio اندروید :

دسترسی به مجموعه ای از ایستگاه های رادیویی محلی نیاز نبودن به هیچ گونه دسترسی اینترنت پخش فرکانس های دلخواه خود به صورت کاملا آفلاین سیستم اسکن قدرتمند تمامی امواج اف ام اطرافتان رابط کاربری بسیار ساده و کلیدی توانایی انتخاب کانال های مورد علاقه خود برای یک دسترسی سریع

اپلیکیشن Alcatel Radio با بهره مندی از امکاناتی ساده و در عین حال هوشمندانه توسط توسعه دهنده خود به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی منتشر شده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آن را از وبسایت معتبر و پر طرفدار فارسروید دریافت نمایید ؛ این برنامه به درخواست شما عزیزان معرفی شده است .

تغییرات نسخه v7.0.1.1.0429.0_mtk_0516 :

* برای این نسخه از برنامه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است .

Alcatel Radio




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Alcatel Radio 7.0.1.1.0429.0_mtk_0516 – رادیو آفلاین اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..