تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات معجزه آسای دختر13ساله از مرگ

یک دختر ۱۳ ساله به علت نامعلومی از تراس طبقه چهارم ساختمان مسکونی ۴ طبقه‌ای به داخل حیاط منزل سقوط کرد ولی از این اتفاق به طرز عجیبی جان سالم به‌دربرد.

شکستگی و مصدومیت دختر از ناحیه سر، دست و پا

یک دختر ۱۳ ساله به علت نامعلومی از تراس طبقه چهارم ساختمان مسکونی ۴ طبقه‌ای به داخل حیاط منزل سقوط کرد ولی از این اتفاق به طرز عجیبی جان سالم به‌دربرد.

وقوع این حادثه ساعت ۲۰:۰۹ دقیقه عصر دیروز طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه ۹۵ را به محل حادثه واقع درنازی آباد، خیابان شیر محمدی رهسپار کرد.

 محمدرضا شکیب مهر، فرمانده آتش نشانان اعزامی با اشاره به شکستگی و مصدومیت این دختر از ناحیه سر، دست و پا، تصریح کرد: آتش نشانان پس از حضور در محل و درخواست یک دستگاه اورژانس جهت انتقال مصدوم به بیمارستان، محل را ایمن کرده و همچنین فرد مصدوم را برای انتقال به آمبولانس اورژانس آماده کردند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات معجزه آسای دختر13ساله از مرگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..