تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان فیلمبرداری «قطار آن شب» تا هفته آینده/برای حضور در جشنواره فیلم فجر تلاش می کنیم

بهروز رشاد تهیه کننده سینما گفت:حدود نود و پنج درصد فیلمبرداری «قطار آن شب» به پایان رسیده است.

به گزارش سینماخبر بهروز رشاد تهیه کننده سینمادرباره آخرین وضعیت ساخت «قطار آن شب»گفت: حدود نود و پنج درصد فیلمبرداری این اثر به پایان رسیده است.

وی افزود: هم اکنون در منطقه سواد کوه هستیم و کار هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

فیلمبرداری «قطار آن شب» تا هفته آینده به پایان می رسد/تلاش برای حضور در جشنواره فیلم فجر

 تهیه کننده سینما با اشاره به پیش بردن کارهای فنی این فیلم بیان کرد: حسن حسندوست تدوین این فیلم را به صورت همزمان پیش می برد و بابک میر، جلوه های ویژه بصری را انجام می دهد.

رشاد در خصوص حضور «قطار آنشب» در جشنواره فیلم فجر بیان کرد: اگر این فیلم جلوه های ویژه بصری نداشت به جشنواره کودک ارسال می کردیم اما از آنجایی که این بخش در فیلم وجود دارد و بسیار سنگین و زمانبر است به جشنواره کودک نمی رسد و باید برای حضور در جشنواره فیلم فجر تلاش کنیم.

افشین هاشمی، سیامک صفری، مریم بوبانی، بهناز نادری، بهرام شاکری و بازیگر خردسال آیلین رشیدیان در «قطار آن شب» به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری «قطار آن شب» تا هفته آینده به پایان می رسد/تلاش برای حضور در جشنواره فیلم فجر

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از نویسنده: بهروز رشاد و حمیدرضا قطبی بر اساس رمانی از احمد اکبرپور، تهیه کننده و مجری طرح: بهروز رشاد، کارگردان: حمیدرضا قطبی، مدیر فیلمبرداری: محمدرسولی، تدوین: حسن حسندوست، طراح صحنه: هومن معصومی، طراح چهره‌پردازی: ناهید علامی، صدابردار: حسین بشاش، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: واحیک خچوویان، منشی صحنه: هدیه نصیری، دستیار تهیه: میثم صانعی، عکاس: بهروز صادقی، مدیر تدارکات: داوود ناظمی، محصول شرکت سینمایی کارن فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان فیلمبرداری «قطار آن شب» تا هفته آینده/برای حضور در جشنواره فیلم فجر تلاش می کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..