تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور خدام رضوی در مسجد سه راه کسنویه یزد+عکس

گروه معارف- خدام حرم رضوی به مناسبت یازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزد با حضور در مسجد سه راه کسنویه یزد مورد استقبال مردمی قرار گرفتند.

به گزارش ایکنا از یزد، خدام حرم رضوی به مناسبت یازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزد شب گذشته با حضور در مسجد سه راه کسنویه یزد مورد استقبال مردمی قرار گرفتند.
در ابتدای این مراسم تعدادی از کودکان کانون فرهنگی هنری آیت الله سید محمد کاظم طباطبایی یزد با اهدای گل هایی خدام حرم رضوی را مورد استقبال قرار دادند و با شعر خوانی فضای مسجد را معنوی کردند.
در ادامه نیز خدام حرم رضوی با حضور در مسجد صلوات خاصه را قرائت کردند و اشعاری در زمینه فرهنگ رضوی قرائت کردند.
در این مراسم که با استقبال مردم همراه بود، خدام حرم رضوی در گوش نوزادی که تازه به دنیا آمده بود، اذان قرائت کردند و به رسم یادبود نیز هدیه ای به والدین این کودک اهدا کردند.
حجت الاسلام محمد حسن حسن آبادی، مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله سید محمد کاظم طباطبایی در این مراسم با اشاره به برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید یزد گفت: این حضور خدام در استان یزد به عنوان برکتی است که از امام رضا(ع) به مردم استان رسیده است.
وی افزود: ما باید بتوانیم با برگزاری این برنامه های فرهنگی به نوعی فرهنگ رضوی و سبک زندگی رضوی را به جامعه تزریق کنیم تا بتوانیم روز به روز پیشرفت کنیم.
مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله سید محمد کاظم طباطبایی بیان کرد: هدف از اذان گفتن در گوش نوزاد، آمیختن زندگی و تربیت فرزندان به سبک و شیوه رضوی و آشنایی آنها از آغاز زندگی با سبک زندگانی اهل بیت (ع) است.

حضور خدام رضوی در مسجد سه راه کسنویه یزد+عکس

حضور خدام رضوی در مسجد سه راه کسنویه یزد+عکس

حضور خدام رضوی در مسجد سه راه کسنویه یزد+عکس

حضور خدام رضوی در مسجد سه راه کسنویه یزد+عکس

حضور خدام رضوی در مسجد سه راه کسنویه یزد+عکس

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور خدام رضوی در مسجد سه راه کسنویه یزد+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..