تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌اندازی کانون‌های امام رضا(ع) در شهرهای مختلف کشور

گروه اجتماعی ــ مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قم از راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی امام رضا علیه‌السلام در شهرهای مختلف با مشارکت ستادهای نماز جمعه و محوریت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در قم، خبر داد. 

راه‌اندازی کانون‌های امام رضا(ع) در شهرهای مختلف کشور 

به گزارش ایکنا از قم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر ولدان ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه استان قم که در سالن جلسات محراب حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه «نماز جمعه سنگر چهل ساله انقلاب اسلامی» به‌عنوان شعار سالگرد نماز جمعه امسال انتخاب شده است، اظهار کرد: پنجم مردادماه نیز مقام و شخصیت آیت‌الله مشکینی مورد تکریم قرار داده می‌شود.

وی اضافه کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در قم، راه‌اندازی کانون امام رضا(ع) در شهرهای مختلف با مشارکت ستادهای نماز جمعه دنبال می‌شود.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قم ازبرگزاری جلسات هم‌اندیشی ائمه جمعه استان به صورت منسجم یاد کرد و گفت: در ستاد نماز جمعه قم تلاش می‌کنیم تا بیانات و فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی را تبیین و تحقق خواسته‌های آن‌ها را مطالبه‌گری کنیم.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌اندازی کانون‌های امام رضا(ع) در شهرهای مختلف کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..