تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات قرآن اوقاف مازندران به کار خود پایان داد/ معرفی داوران

گروه فعالیت‌های قرآنی: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه مازندران عصر امروز 28 تیرماه به کار خود پایان داد.

مسابقات قرآن اوقاف مازندران به کار خود پایان داد/ معرفی داوران

به گزارش ایکنا از مازندران  چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه عصر امروز ساعت 19 و 30 دقیقه روز پنجشنبه 28 تیرماه با حضور داوران کشوری و بین‌المللی و معرفی نفرات برتر قرائت به کار خود پایان داد. 

به گزارش ایکنا احد اصل محمدی داور تجوید، مرتضی خرمی داورصحت حفظ، سید احمدمیریان داور وقف و ابتدا، نصرت الله عارف حسینی داور صوت، محمود لطفی نیا داور لحن  مسئولیت قضاوت این دوره از مسابقات در بخش آقایان بر عهده داشتند.

همچنین در بخش بانوان؛ صحاف داور لحن، خیر اندیش داور صورت، کامرانی داوز  وقف و ابتدا، وحدتی داور  تجوید، صریحی نژاد داور صحت حفظ،  قضاوت این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات قرآن اوقاف مازندران به کار خود پایان داد/ معرفی داوران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..