تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر خارجه اسبق آمریکا: نمی‌دانیم ترامپ در دیدار با پوتین چه ناگفته‌هایی را افشا کرده است

مادلین آلبرایت، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا از عملکرد دونالد ترامپ در دیدار با ولادیمیر پوتین در پایتخت فنلاند انتقاد کرد.

به گزارش قدس آنلاین، مادلین آلبرایت، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا ضمن انتقاد از عملکرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پایتخت فنلاند گفت:  به عقیده من، ترامپ موهبتی برای پوتین است.

او در مصاحبه با شبکه ام اس ان بی سی آمریکا گفت: ترامپ به مسئولیت هایش به عنوان رئیس جمهور آمریکا واقف نیست.

وی ضمن ابراز نگرانی درباره محتوای گفتگوهای خصوصی روسای جمهور دو کشور  افزود: تصور دیدار آنها خیلی جالب است. پوتین در حالی که توده ای کاغذ به همراه دارد در این جلسه خصوصی نشسته است. من [پیشتر] با پوتین ملاقات داشته ام. او یادداشت برمی‌دارد. او خیلی باهوش است و نظری در مورد اینکه ترامپ در آن جلسه است و چه قول هایی می دهد و چه چیزهایی را فاش می کند، ندارد. با این حال، نمی دانم ترامپ در هلسینکی چه قول هایی به پوتین داده و چه ناگفته هایی را افشا کرده است. او موهبتی برای پوتین است.

آلبرایت خواستار اقدامات بیشتر کنگره آمریکا به ویژه در عرصه سیاست خارجی شد و اظهار داشت این نهاد باید از ترامپ در خصوص پیشبرد سیاست هایش توضیح بخواهد.

وزیر خارجه 80 ساله اسبق آمریکا رفتار ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی سه شنبه را غیر آمریکایی، بیدادگرانه، مضحک و احمقانه توصیف کرد و گفت: حتی نمی توانم صفت های مورد نظر برای این رفتار را به ذهنم بیاورم.

آلبرایت از منتقدان قدیمی ترامپ است و بارها رئیس جمهور آمریکا را به اشاعه فاشیسم  در سراسر جهان متهم کرده است. او چندی پیش، ترامپ را غیر دموکراتیک‌ترین رئیس جمهور آمریکا در تاریخ مدرن این کشور توصیف کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر خارجه اسبق آمریکا: نمی‌دانیم ترامپ در دیدار با پوتین چه ناگفته‌هایی را افشا کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..