تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط دختر 13 ساله از طبقه چهارم منزل مسکونی + تصاویر

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 20:09 شب گذشته حادثه سقوط دختر نوجوان از تراس منزل در نازی‌آباد، خیابان شیرمحمدی وقوع به سامانه 125 اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ نیروهای عملیات ایستگاه 95 را به محل حادثه واقع اعزام کرد.

به گفته محمدرضا شکیب‌مهر؛ فرمانده آتش‌نشانی اعزامی، دختری سیزده ساله به علت نامعلومی از تراس طبقه چهارم ساختمان مسکونی چهار طبقه به داخل حیاط منزل سقوط کرد اما از این اتفاق به طرز عجیبی جان سالم به دربرد.

وی با اشاره به شکستگی و مصدومیت این دختر از ناحیه سر، دست و پا، تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل و درخواست اورژانس برای انتقال مصدوم به بیمارستان، محل را ایمن کرده و فرد مصدوم را برای انتقال به آمبولانس اورژانس آماده کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از ارائه تذکرات ایمنی به ساکنان به کار خود خاتمه داده و به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط دختر 13 ساله از طبقه چهارم منزل مسکونی + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..