تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس قهرمان سوپر جام فوتبال ایران شد

سوپر جام فوتبال به پرسپولیس رسیدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به عدم حضور تیم فوتبال استقلال در بازی سوپر جام فوتبال ایران در همین راستا شنیده می شود انصراف شاگردان شفر به نفع پرسپولیسی ها به اتمام رسیده است.

طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال؛ پس از انصراف استقلال از حضور در بازی سوپر جام دومین جام قهرمانی 97 به پرسپولیس رسید.

بازی سوپر جام قرار بود بیست و نهم تیر ماه برگزار شود که استقلالی ها به دلیل برگزاری اردو در ترکیه از حضور در این بازی انصراف دادند.

به دلیل انصراف باشگاه استقلال از حضور در مسابقه سوپرجام، دیدار دو ‏تیم استقلال و پرسپولیس برگزار نمی شود و طبق مقررات تیم پرسپولیس 3 بر صفر برنده این مسابقه ‏و قهرمان سوپرجام است.‏

زمانی: از سوپر جام انصراف ندادیم /کار سازمان لیگ غیرقانونی است

حسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در سوپر جام گفت: ما به طور رسمی از بازی سوپر جام انصراف نداده ایم و این اقدام سازمان لیگ را پیگیری قانونی می‌کنیم. سازمان لیگ به دنبال قهرمان کردن پرسپولیس بود. سازمان لیگ باید بابت این کار نسجیده از باشگاه استقلال و هواداران عذر خواهی کنند.

او ادامه داد: تیم ما آماده حضور در دیدار سوپر جام است و در نظر داریم همچنان بازی در تاریخی دیگر برگزار شود و هر تصمیمی خارج از این موضوع باشد، مورد تایید ما نیست.

فتاحی: براساس قانون پرسپولیس قهرمان سوپر جام شد

سعید فتاحی رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: با توجه به انصراف باشگاه استقلال از حضور در دیدار سوپر جام با استناد به قانون بازی با نتیجه ۳ بر صفر به تیم پرسپولیس اعلام شده و جام به سرخ پوشان خواهد رسید. پرونده این دیدار نیز به مسئولان مربوطه ارسال خواهد شد تا در ارتباط با جریمه‌ها نیز تصمیم گیری‌هایی لازم انجام شود.

فتاحی افزود: ما مبنی بر نامه اعلام شده باشگاه استقلال که در آن به زمان دیدار اشاره کرده بودند، استناد کرده و این تصمیم گیری را انجام داده ایم. باشگاه استقلال مخالفت خود را با حضور در دیدار سوپر جام در تاریخ ۲۹ تیر ماه اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید:

واكنش زمانى به شرط پرسپوليسى ها درباره سوپر جام

حاج بیگی: برای باشگاه پرسپولیس تعویق بازی سوپرجام بلامانع است

واکنش سازمان لیگ به لغو دیدار سوپرجام

انتهای پیام/

دومین جام هم به پرسپولیس رسید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس قهرمان سوپر جام فوتبال ایران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..