تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهدید نظامی ایران توسط آمر®

تهدید نظامی ایران توسط آمریکایی‌ها به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در دیدار با مدیران و اعضای نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کردستان، ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل این شورا و همچنین تبریک دهه کرامت اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم همواره نگهبان اسلام و انقلاب باشیم و در این راستا به وظایف خود عمل کنیم.

وی از شورای نگهبان به عنوان مبنای وجودیت مجلس نام برد و گفت: اگر شورای نگهبان وجود نداشته باشد، مجلس شورای اسلامی شکل نمی‌گیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: حکومت ایران یک حکومت با چارچوب مشخص است که وقتی به ابعاد مختلف آن نگاه می‌کنیم همه چیز در این نظام دیده شده است.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان اسلامیت و سلامت نظام را تایید و تضمین می‌کند، اضافه کرد: نقش نظارتی شورای نگهبان در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: سلامت افراد و انتخابات هر دو در دست شورای نگهبان است، بنابراین باید این شورا، همواره چشم بیدار داشته باشد تا بتوانند با آمادگی به رسالت خود عمل کند.

وی اظهار کرد: شاید قرن‌ها، انسان‌ها انتظار می‌کشیدند که اسلام و قرآن حاکم شود و انقلابی صورت بگیرد که حاکمت دین و قرآن در جهان تحقق پیدا کند، اما خداوند این توفیق را به ما ملت ایران داد که در زمانی زندگی کنیم که به برکت وجود حضرت امام راحل (ره) و شهدای انقلاب، اسلام و قرآن حاکم است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم این اسلام که برکت انقلاب و نهضت امام راحل (ره) در ایران حاکم شده است در جهان گسترش یابد و این وعده امام امت است که در سال ۴۰ وعده آن را داده‌اند.

وی با اشاره به سخنان امام راحل (ره) بیان کرد: ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی ابهت شرق و غرب را شکست و «مبارزه با طاغوت، ایجاد حکومت اسلامی و رساندن پرچم اسلام به دست صاحب واقعی آن»، از اهداف مدنظر امام خمینی (ره) در پایه‌گذاری انقلاب اسلامی بوده است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: «ما در سال ۵۷ آمریکا را از کشور و در دهه ۹۰ از منطقه بیرون کردیم و به زودی نیز از جهان بیرون خواهیم کرد»؛ طاغوت‌های بزرگ شرق و غرب به برکت انقلاب اسلامی شکست خوردند و انقلاب ما تحولات عظیم در جهان ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه اساس انقلاب ایران، "اسلامی و خدایی" است، گفت: همین خدایی بودن انقلاب موجب شده که همیشه نظام در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان محکم و پایدار ایستادگی کند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه "قانون الهی، رهبر قرآنی و مردم متدین" سه مولفه مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رمز ماندگاری و حرکت رو به رشد انقلاب است، افزود: وقتی این سه مولفه در کنار هم قرار گرفته است توطئه و دسیسه‌های دشمنان در آن اثر نمی‌کند.

وی اظهار کرد: دشمنان در طول ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب از هر دری که می‌شد برای مقابله و ضربه‌زدن به اسلام ورود پیدا کردند، ولی همواره محکوم به شکست بوده‌اند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: گرچه در مقابله با دشمنان هزینه‌های زیاد جانی و مالی دادیم، اما پیروزی که در جنگ تحمیلی به دست آوردیم برد جهانی داشت و امروز به برکت انقلاب اسلامی جبهه مقاومت ایجاد شده و دشمنان از این جبهه می‌ترسند.

وی تصریح کرد: تهدیدات نظامی ایران توسط آمریکایی‌ها "یاوه‌گویی" است چرا که اگر بخواهند جنگ نظامی را علیه ما آغاز کنند علاوه بر اینکه از لحاظ داخلی دچار مشکل جدی می‌شود از سوی دیگر نیز با موج مقابله‌ای کشور ایران مواجه خواهد شد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: اگر ایران بخواهد کمتر از یک ساعت تمام تأسیسات نفتی و غیرنفتی کشور‌های خلیج را می‌زند و دشمنان ایران هم این واقعیت را به خوبی می‌دانند.

وی افزود: ایران به صورت نقطه این تاسیسات را هدف قرار می‌دهد بدون اینکه به مردم آسیبی برساند، چون ما کشوری مدافع حقوق مسلمانان و مظلومین جهان هستیم و همواره در پشتیبانی از آن‌ها در خط مقدم قرار داشته‌ایم.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه حاکمیت ایران الهی و همواره مدافع مظلوم است، عنوان کرد: گفت: نظام جمهوری اسلامی بر مبنای دین اسلام بنا نهاده شده در دفاع از مسلمانان و مظلومین جهان هیچ وقت به مذهب توجه نمی‌کند و همین مسئله موجب شده در عرصه جهانی پرچم‌دار دفاع از ارزش‌های اسلامی باشد.

انتهای پیام/ز

شورای نگهبان اسلامیت و سلامت نظام را تضمین می‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهدید نظامی ایران توسط آمر®»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..