تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش 68 درصدی کمک حامیان زنجانی به ایتام و فرزندان محسنین/ بیش از 3 هزار 162 یتیم و فرزند محسنین از کمک حامیان بهره مند شدند

ساعت: 15:59 منتشر شده در مورخ: 1397/04/28 شناسه خبر: 1388264

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: کمک حامیان همکار با کمیته امداد استان زنجان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین در 3 ماهه اول سالجاری به یک میلیارد و 942 میلیون تومان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با قدردانی از مشارکت خیران و حامیان در برنامه‌های اجرایی این نهاد اظهار کرد: با مشارکت مطلوب حامیان در طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین استان زنجان منابع قابل‌توجهی برای خدمت‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان تأمین می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه خیران پشتیبان معنوی کمیته امداد بوده و خیران زنجانی در کمک به ایتام و فرزندان محسنین همواره پیش‌قدم بوده‌اند، افزود: قریب به15 هزار خیر زنجانی در قالب طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین حمایت مادی و معنوی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را بر عهده‌دارند.

صفری از بهره‌مندی بیش از 3 هزار 162 یتیم و فرزند محسنین از کمک حامیان همکار با کمیته امداد استان زنجان در قالب طرح‌های اکرام و محسنین خبر داد و گفت: حامیان زنجانی به‌منظور کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سه ماهه اول امسال بیش ازیک میلیارد و 942 میلیون تومان کمک کرده‌اند.

وی ادامه داد: مشارکت حامیان زنجانی در کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب طرح‌های اکرام و محسنین در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 68 درصد رشدداشته است.

وی بابیان اینکه رویکرد کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد توانمندسازی آن‌ها با استفاده از ظرفیت‌های مردمی است، عنوان کرد: امیدوار هستیم با افزایش مشارکت خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد زمینه توانمندسازی و استقلال اقتصادی جامعه هدف این نهاد فراهم شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش 68 درصدی کمک حامیان زنجانی به ایتام و فرزندان محسنین/ بیش از 3 هزار 162 یتیم و فرزند محسنین از کمک حامیان بهره مند شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..