تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علاقه‌ای به پیگیری موضوع ندارم، این جزو مسایل خصوصی افراد است!/ به‌نظرم مجلس نیز نباید خیلی پیگیر ‌آن باشد

ساعت: 15:44 منتشر شده در مورخ: 1397/04/28 شناسه خبر: 1388251

واکنش محمود صادقی به انشار فایل صوتی «تهدید و آزار جنسی زنان توسط یک نماینده»؛

اخیراً یک فایل صوتی منتشر شده که در ‌آن نماینده از یک زن می‌خواهد سکوت اختیار کند و با مراجعه به اشخاصی که معلوم نیست هویت‌شان کیست، بگوید صحبت‌هایی که در موردش در ارتباط با روابط نامشروع کرده، دروغ بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، انتشار فایل صوتی تحت عنوان «تهدید و آزار جنسی زنان توسط یکی از نمایندگان مجلس» در رسانه‌های کشوری بازتاب یافت و روزنامه شرق نیز طی گزارشی به این موضوع پرداخت و سراغ هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان رفت.

اکبر عزیزیان، عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفته است فایل صوتی را نشنیده و چنین موضوعی نیز در هیئت نظارت مطرح نشده است، چنانچه شکایت و گزارشی به دست ما برسد قطعاً به موضوع رسیدگی می‌کنیم.

اما محمود صادقی، نماینده تهران واکنش متفاوت‌تری نسبت به این موضوع دارد و با اعلام اینکه فایل صوتی را شنیده است، می‌گوید: با توجه به اینکه این مسائل در حوزه خصوصی فرد قرار می‌‌گیرد، چندان ورودی به آن نکردم و خیلی هم علاقه‌مند نیستم در فضای عمومی درباره آن صحبت کنم و به نظرم مجلس نیز نباید خیلی پیگیر آن باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علاقه‌ای به پیگیری موضوع ندارم، این جزو مسایل خصوصی افراد است!/ به‌نظرم مجلس نیز نباید خیلی پیگیر ‌آن باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..