تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح ۴ پروژه خدماتی و اقتصادی بهزیستی در خمین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  اسماعیل خانجانی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان خمین، گفت: کلینیک مددکاری، مرکز مشاوره، تولیدی کفش و موسسه خیریه توانبخشی معلولان با ایجاد ۵۷ فرصت شغلی در شهرستان خمین بهره برداری شد.

وی ادامه داد: کلینیک مددکاری با هدف توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های نیازمند با محوریت مددکاری فردی و گروهی راه اندازی شد که ضمن توانمند سازی این قشر در زمینه ازدواج، اشتغال، مسکن و آموزش، زنان سرپرست بتوانند از چرخه حمایتی سازمان خارج شوند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خمین بیان کرد: در حال حاضر از ۴۶۷ پرونده در بحث زنان سرپرست خانوار و امور اجتماعی شهرستان خمین، ۱۰۵ پرونده در دو کلینیک مددکاری پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین مرکز مشاوره در راستای ترویج فرهنگ مشاوره و خدمات روانشناختی در زمینه‌های مختلف تحصیلی، ازدواج، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، طلاق و اعتیاد در شهرستان خمین بهره برداری شد.

خانجانی هدف از فعالیت مرکز مشاوره را ارتقای سلامت و بهداشت روان عنوان کرد و افزود: بیشترین آمار خدمات مشاوره‌ای مربوط به مشکلات بین فردی است که اگر مهارت‌های زندگی تقویت شود، مشکلات در این حوزه کاهش می‌یابد.

رئیس بهزیستی شهرستان خمین با اشاره به اشتغال مددجویان تحت پوشش، بیان کرد: در واحد تولیدی کفش توسط معلولان که در شهرستان خمین به بهره برداری رسید، ۴۵ فرصت اشتغال ایجاد شده و با توجه به بازار فروش تولید کفش معلولان، دغدغه‌ای در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به بهره برداری از فاز اول و کلنگ زنی فاز دوم یک موسسه خیریه توانبخشی معلولان در شهرستان خمین عنوان کرد: این مجتمع در هشت فاز در یک هزار متر مربع تعریف شده است.

خانجانی ادامه داد: ظرفیت خدمات دهی به معلولان جسمی حرکتی و بیماران ام اس در این موسسه روزانه ۵۰ نفر است که خدمات فیزیوتراپی، گفتار درمانی و کاردرمانی به مراجعین ارائه می‌شود.

رئیس بهزیستی شهرستان خمین با بیان اینکه با بهره برداری از فاز اول این پروژه هشت فرصت اشتغال در شهرستان خمین ایجاد شد، خاطر نشان کرد: خدمات فرهنگی، هنری و آموزشی، در کنار توانبخشی به صورت روزانه در این مرکز به معلولان ارائه می‌شود.

منبع:مهر

انتهای پیام/ی

چهار پروژه خدماتی و اقتصادی حوزه بهزیستی افتتاح شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح ۴ پروژه خدماتی و اقتصادی بهزیستی در خمین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..